T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Mä en halua että se sittenkään pääsee mun sivuille kurkkimaan. Ja en pysty olemaan vartiossa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pystyt poistamaan hänet kaverilistastasi!
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pystyt poistamaan hänet kaverilistastasi!
niin, mutta en voi perua sitä pyyntöä ennenkuin hän näkee pyyntöä ollenkaan??
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pystyt poistamaan hänet kaverilistastasi!
Siinä pyynnössä on kohta hyväksy tai ohita,klikkaa kohtaa ohita
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pystyt poistamaan hänet kaverilistastasi!
Siinä pyynnössä on kohta hyväksy tai ohita,klikkaa kohtaa ohita
Joo.. Mutta kun mä klikkasin jo niin että se pyyntö lähti sille tyypille. Ja nyt mä haluan perua sen ennenkuin hä edes huomaa mun pyytäneen kaveriksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja eikö se ole, että jos joku lähettää jollekkin kaveripyynnön, niin hän pystyy kuukauden ajan näkemään profiilisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja eikö se ole, että jos joku lähettää jollekkin kaveripyynnön, niin hän pystyy kuukauden ajan näkemään profiilisi.
Voi vitt! No, oma vikahan se oli. Ajatukset ei pysy toiminnan perässä. Vithu sentään.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja eikö se ole, että jos joku lähettää jollekkin kaveripyynnön, niin hän pystyy kuukauden ajan näkemään profiilisi.
Voi vitt! No, oma vikahan se oli. Ajatukset ei pysy toiminnan perässä. Vithu sentään.![]()
![]()
![]()
poistele profiilistasi kuvia ja juttuja mitä et halua kyseisen henkilön näkevän, tai laita kuvaalbumien rajoituksesksi vaikka että kukaan ei näe niitä (jos mahdollista...ymsyms