Pystytkö käydä ulkohuusissa?

  • Viestiketjun aloittaja Meidän mökki?
  • Ensimmäinen viesti
Meidän mökki?
Mies aikoo nyt sitten ostaa meille tontin lammenrannalta ja rakentaa sinne kesämökin johon ei tule juoksevaa vettä, eikä sisävessaa, vaan sellainen ulkohuussi!!!!

Miten tuollaisessa vessassa voi käydä - Onko kellään vastaavaa mökkiä jossa ei ole " oikeeta" vessaa ja mitä jos vieraita tulee ja heidänkin on käytävä vessassa?
 
Haisee
Alkuperäinen kirjoittaja Meidän mökki?;29728023:
Mies aikoo nyt sitten ostaa meille tontin lammenrannalta ja rakentaa sinne kesämökin johon ei tule juoksevaa vettä, eikä sisävessaa, vaan sellainen ulkohuussi!!!!

Miten tuollaisessa vessassa voi käydä - Onko kellään vastaavaa mökkiä jossa ei ole " oikeeta" vessaa ja mitä jos vieraita tulee ja heidänkin on käytävä vessassa?
Eikö niissä ulkovessoissa ole karmee dunkkis, kärpäsiä ym. Hyi!
 
  • Tykkää
Reactions: Julmis
Ken guru
Toki. Nuo ulkohuussit on ihan ok kun ne tyhjennetään riittävän usein ja koko vessa pestään aina tyhjennysen yhteydessä. Lisäksi kannattaa käyttää hajusieppoa joka käynnin yhteydessä.
 
"hmm"
enpä ole ikinä törmännyt kehenkään jolla olisi ongelmia käydä huussissa. ei oikein ja hyvin hoidetussa ulkohuussissa joudu toisten eritteitä näkemään tai haistelemaan. ja jos huussilla on kunnolla kokoa ja valaistusta niin voi olla hyvinkin mukava paikka. niiden tarvitse olla ahtaita koppeja.
 
Ei se käyminen ulkohuussissa se pahin juttu ole ;)

Mutta kyllähän ulkohuussista saa halutessaan jopa oikein "viihtyisän", ei sen tarvi olla mikään reikä lankussa ja kilo hämähäkinseittiä tyyppinen ratkaisu.
 
Pystyn jos on ihan pakko mutta mieluummin olen mökkeilemättä kokonaan kun mökkeilen ilman mukavuuksia.
Eli jos meillä mies tuollaista suunnittelis niin sais keskenään hoitaa projektinsa ja mökkeilynsä, en menis.
 
no thanks
Pystyn käymään mutten ikimaailmassa haluaisi mökkiä, jossa ei oo vesijohtoa, viemäröintiä, sähköä, vessaa, suihkua. Ei oo vaan mun juttu. Vieraisilla ulkohuussimökeillä on iham rattoisa käydä, ei kaatuis illanviettokutsu siihen.
 
hopip
Mä tykkään huuseista. :)

Mun mielestä ne on kivoja, koska tosi moni mökkeilijä koristaa niistä omannäköisensä. :)

Olen käynyt mm. prinsessaunelmahuussissa, jossa oli vaaleanpunainen istumarenkula. :D
Sekä veneilijäteemaisessa huussissa, joka oli koristeltu purjeveneillä, rantakivillä ja seinällä oli taulu josta voi opetella tekemään merimiessolmuja. :)
 
"hmm"
Mä tykkään huuseista. :)

Mun mielestä ne on kivoja, koska tosi moni mökkeilijä koristaa niistä omannäköisensä. :)

Olen käynyt mm. prinsessaunelmahuussissa, jossa oli vaaleanpunainen istumarenkula. :D
Sekä veneilijäteemaisessa huussissa, joka oli koristeltu purjeveneillä, rantakivillä ja seinällä oli taulu josta voi opetella tekemään merimiessolmuja. :)
hienoin huussi jonka olen nähnyt oli oikeasti tosi tilava ja seinät täynnä jostain vähintään 70-luvulta lähtien kerättyjä lehtijuttuja ja julisteita. :)
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos

Yhteistyössä