Pystytkö antamaan isällesi anteeksi hyväksikäytön?

  • Viestiketjun aloittaja Rakkaudella isälle
  • Ensimmäinen viesti
Rakkaudella isälle
Oma isäni käytti minua vuosia seksuaalisesti hyväksi, enkä ole koskaan kertonut siitä kenellekään. Olen nyt vuosia sitten antanut isälleni anteeksi hänen tekonsa. Onhan hän sentään isäni jota olen aina rakastanut koko sydämestäni. Käyn isääni katsomassa joka viikonloppuna, emmekä enää puhu menneistä. Haluaisin tietää onko täällä muita lapsena hyväksikäytettyjä, jotka ovat pystyneet antamaan isällensä anteeksi kaiken.
 
vierailija
Oma isäni käytti minua vuosia seksuaalisesti hyväksi, enkä ole koskaan kertonut siitä kenellekään. Olen nyt vuosia sitten antanut isälleni anteeksi hänen tekonsa. Onhan hän sentään isäni jota olen aina rakastanut koko sydämestäni. Käyn isääni katsomassa joka viikonloppuna, emmekä enää puhu menneistä. Haluaisin tietää onko täällä muita lapsena hyväksikäytettyjä, jotka ovat pystyneet antamaan isällensä anteeksi kaiken.
Toivottavasti on provo. Jos on tuollaisista teoista päässyt kuin koira veräjästä, niin ei ole mitään syytä antaa anteeksi.
 
vierailija
En milloinkaan. Hautajaisiin kun kutsuttiin, sanoin että käyn korkeintaan kusella tai paskalla hautakiven vieressä. En ole tosin koskaan käynyt siellä enkä edes tarkalleen tiedä, missä se sijaitsee.
 
vierailija
Saanko paljon korvauksia en jaksa oikeudenkäyntiä + henkinen alistaminen isäni sanoi et laittaa putkaan rautoihin ja nauttii kun kidun hänen mielestään on oikein että naiset kärsii ja minulla on upeat sääret ja olen mitätön Raukka josta ei koskaan tule mitään minusta tuli annoin anteeksi hän on mukava ja puhutaan sitten taas narsisti uhkailua kiristystä kaikki palautui mieleeni poliisit löysi minut lentokentältä psykoosista elin 90-lukua olin lähdössä Lontooseen perustamaan firmaa nukuin yhden yön sairaalassa ilman lääkettä aamulla oli kirkas olo isäni on epävakaa Asperger hän ei ymmärrä ihmissuhteira tunteita ei muutu VAikka yritimme sota jätti traumat hänen ankaraan isään siirtyi mun isälle itsekäs julma pilkkaaja naureskelee kun ihmiset kärsii pilkkaa kaikki hän on jumala huonolla itsetunnolla lapsena hän sanoi joka aamu ja ilta mulle muista että olet täysin mitätöi itkin kuumia kyyneleitä miksi et isä rakasta minua hän sanoi että miten noin säälittävää ihmistä voi rakastaa äitiä alisti ja kidutti mulla lukee neuvomakortissa 3v kantaa vastuun perheen jaksamisesta siskoni oli mulle äiti nyt siskoni sanoo et tuhoudu ja kuole paska pilasin elämäni pyytämällä häntä auttamaan hän osaa teraoeutit ei ei ole puhunut 10v olen yksin Suomessa haluan USA asuu tyylikkäät vaatervmudtl rikkaaksi mitä normaalit tunne terve mieli psyyke rikkaaksi auttakaa kokoon en tiedä muuta kun minuus takas nykysyydes eläminen ennen sai apua nykyään ei vaikka maksaa kukaan ei tee työtään väärin auttakaa
 
vierailija
On totta, että naisten ja tyttäjen kärsimyksiä näissä asioissa ei tule vähätellä, mutta valitettavasti uhreista suurin osa on poikia koska hyväksikäyttäjistä suurempi osa on homosuuntautuneita miehiä. Jostain syystä silti juuri miehet joutuvat uhrin asemassa kärsimään ja naiset saavat sympatian.
Asenteissa olisi tapahduttava korjautaja ymmärtää se, että mies kärsii tällaisista teoista jotka hänelle tapahtuvat siinä missä nainekin. Onhan hyväksikäyttäjä usein jo tuhonnut ja miinoittanut uhirin elämän etukäteen jo ennen aikuisuuden alkua...
 
vierailija
Anteeksi voi antaa, mutta mielestäni teidän ei pitäisi enää tavata sellaista "isää". Se ei ole terveellistä. Ja väkisin luoda siitä turvan tai isän kuvaa. Vaikka olisi välittänyt. Hankkikaa oma elämä ja ehjyys muualta. Rakasta itseäsi. Missä äiti on? Kummi, serkku, ystävä?
 

Yhteistyössä