Pyörryttää, heikottaa, huono-olo, oiken rinnan alla pistävä kipu, uskallanko lähtee pikkujouluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen kärsinyt näistä oireista jo 2kk paitsi tuo pistävä kiou alkoi eilen... tutkittu on jonkun verran mutta vielä ei ole syytä löytynyt. Sydänkin muljahtelee välillä. Olen niin odottanut näitä juhlia mutta pelottaa jaksanko olla edes jalkeilla ja uskallanko ainakaan ottaa mitään?

nostan vielä, kovasti mietin miten teen... se paikka on kauempana joten sieltä ei heti pois tulla mutta olen niin tätä odottanut, uudet vaatteet ja kaikki hankittu. Miten tekisitte?

No todellakin menet!

Tuo voi olla paniikkihäiriötäkin´ vain´. Itsellä kun tuollaista oli,se usein paheni juhlissa,kaupoissa ym....ja silloin minä vaan järjestin lisää noita tilanteita,en todellakaan jäänyt peloisssani kotiin.parani yllättävän nopeasti....

kiitos kannustuksesta :) tuota paniikkihäiriötä minulla on vähän epäily mutta en tiedä voiko olla sitä kun heti aamulla sängystä kun yläs pääsee alkaa tulla pyörryttävä ja heikko-olo. Mutta juhliin lähden :)

Yhteistyössä