pyörähdin kirpparilla ja hämmästys melkoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
suurin osa vaatteista parikyt vuotta vanhoja lumppuja joita en ostaisi ja pikkusälä sitä rojua mitä kaikilta löytyy. ja sitte ihmiset maksaa maltaita kirppispöydistä...

itse myyn kaikki lasten vaatteet kotoa ja laatu todellakin toista kuin pöytäkirppiksellä oli.
olempahan lisäksi säästänyt vuosien aikana lukuisat pöytämaksut.

aikuisten vaatteet laitan suoraan kierrätyksiin tai jaan sukulaisille jos haluavat.

Minä ostan pääsääntöisesti kaikki vaatteet kirpalta (sekä omat että lasten) mutta tosiaan huomannut monessa paikassa että suurin osa ihan täyttä p**kaa enkä ymmärrä miten jotkut kehtaavat/viitsivät myyntiin moisia laittaa...

no joo aika tökeröä myydä jotain tahraisia vauvanvaatteita,pahimmat löydöt ovatkin olleet just näitä hajuvesipulloja joissa 2 mm hajuvettä pohjalla....

Itse en myy missään....Kaapit ovat väärällään vaatetta,omia ja lasten.Mutta huuto.netissä ei saa oikeasti juuri mitään kaupaksi!Pitäisi ilmaiseksi antaa..

Lastenvaatteissa olen samaa mieltä, musta vaatteet on aina kauheen kulahtaneita ja nukkaantuneita. En oo ikinä löytänyt meidän pojille niistä mitään. Vaikka meidän vaatteet on ollu meillä kahdella pojalla ja yhdellä sekulla, niin silti on paljon siistimpiä kuin kirpulla.

mä myyn hyväkuntoisia lasten vaatteita ja viimeksi jäin voitolle 220,-/viikko, lumput heitän roskiin ja vähän huonompikuntoiseti neuvolan "ota tästä"-laatikkoon.

Mä en käsitä näitä jatkuvia kirppismollausketjuja.

Mä ostan 95% lastenvaatteista ja varmaan omistanikin kirppikseltä. Ja aina olen tosiaan siistiä päällepantavaa löytänyt.

Ja kirppiksellä on kyllä paljon muutakin, kuin vain krääsää...yhden roska on toisen aarre.

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa

Mä koen helpommaksi varata kirppispöydän ja myydä siellä...samalla kun pöytää siivoan, tulee kierrettyä kirppis ja tehtyä uusia löytöjä.

Sopii mulle paremmin, kuin satojen tuotteiden kuvaaminen, selonteko tuotteesta, pakkaaminen ja postitus. Maksan siis mieluusti sen vajaa 30€ viikko siitä, että pääsen helpommalla. Mutta onneksi on se nettivaihtoehtokin niille, jotka kokee asiat toisin.

Viimeksi muokattu:
Mulla on taas kirppispöytä ja vaatteet on enimmäkseen uusina saatuja/ostettuja alle vuoden ikäisiä, mitä myyn.
Ja esim P.O.P:ia,Esprittiä , mutta myös H&M jne lastenvaatteita.
Hinnat noin 2-0.20€.

Hyvin on mennyt, muutakin on ollut, kuten mattoja, kirjoja, PC-pelejä, pehmoja, leluja jne.

Minä ostan lähes kaikki lastenvaatteet kirppiksiltä. Ja nimenomaan hyväkuntoisina. Mitään kulahtaneita, reikäisiä, liian tahraisia (sellaisia joihin ei tahranpoistoaine tehoa) en osta.

Samoin itsellekin ostan paljon, mutta itselle on vaikeampi löytää vaatteita kuin lapselle. Välillä kuitenkin tulee tehtyä hyviä löytöjä, esim. pari viikkoa sitten löysin uudet (laput kiinni) farkut hintaan 2e :)

Kirppisten laatu tuntuu olevan täysin kirppiskohtaista. Jos koko kirppiksellä on myynnissä lähinnä hyväkuntoisia vaatteita/tavaroita, ei sinne oikein ole järkeä viedä mitään huonoa sekaan. Ne kulahtaneiden vaatteiden pöydät tulee kierrettyä hyvin kaukaa. Tuntuu että toiset kirppikset oikein keräävät niitä nukkavieruja myyntikohteita, ja sitten tulee näitä "valitusketjuja" kun on käynyt vain semmoisissa. Ja sitten taas toisiin paikkoihin ei (juuri) kukaan vie mitään huonoa myyntiin, koska tietää etteivät ne huonot mene kaupaksi ollenkaan.

Kirppismyyjänä on hyvä muistaa se, että yksikin huonokuntoinen vaate/tavara omassa pöydässä onnistuu karkoittamaan potentiaaliset ostajat koko pöydästä. Jos siis haluaa hyvän myynnin, kannattaa viedä vain sellaista mitä olisi itse valmis ostamaan :)

Minä annan eteenpäin kaikki vaatteet. En jaksa kuvata, postittaa ja huolehtia maksujen tulemisesta ja postien perille menosta. Kun sopiva tarvitsija tulee leikkikentällä tai perhekerhossa vastaan, niin lahjoitan.

Yhteistyössä