P
Pirkko
Vieras
Tietääkö kukaan mistä oulusta sais ostettua pyörään peräkärryn jossa mahtus kaksi lasta istumaan?? Ja tiiättekö että minkä hintasia suunnilleen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tilaa:tilaa vaikka tämä.
meillä on tuo, ja on hyvä! Varsinkin kun kestää 50kg painon! tosin kun monet muut 40-45kg. meillä pojat painoi viime kesänä yht. n.40kg, tänä kesänä jo lähemmäs 45kg ni voi vielä lastata muutamna maitotölkinkin kyytiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hae huutonetin haulla "polkupyörän peräkärry" .
Joku myy uusia peräkärryjä suoraan Saksasta. Sopivat kahdelle lapselle ja toimivat rattaina ilman pyörää. Oon itekki näitä katellut joskus. Halvat olis, mutta itellä kolme lasta, joten ehkä meille turhat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sgsggs:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hae huutonetin haulla "polkupyörän peräkärry" .
Joku myy uusia peräkärryjä suoraan Saksasta. Sopivat kahdelle lapselle ja toimivat rattaina ilman pyörää. Oon itekki näitä katellut joskus. Halvat olis, mutta itellä kolme lasta, joten ehkä meille turhat![]()
yks pyörän perään istuimeen? ja kaks kärryyn?
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hae huutonetin haulla "polkupyörän peräkärry" .
Alkuperäinen kirjoittaja PiuPau:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hae huutonetin haulla "polkupyörän peräkärry" .
HEH... itse huusin tänään saksasta peräkärryn.nyt vain innolla oottamaan.
Kuntohan siinä polkiessa nousee kolmen kanssa..![]()