V
vieras
Vieras
ostin pyörään peräkärryn jolla lapsia voi kuljettaa,mutta ei ole ohjetta...tarakkaanko se kiinnitetään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minun peräkärry kiinnitetään ainakin sinne alas mikä lie keskiö siinä pyörässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minun peräkärry kiinnitetään ainakin sinne alas mikä lie keskiö siinä pyörässä.
siihen takarenkaan edessä olevaan vai?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minun peräkärry kiinnitetään ainakin sinne alas mikä lie keskiö siinä pyörässä.
Ei kun takarenkaan keskiöön, siihen akselin päähän, siihen on asennettu semmonen kappale, johon sen kärryn saa semmosella sokalla kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minun peräkärry kiinnitetään ainakin sinne alas mikä lie keskiö siinä pyörässä.
Ei kun takarenkaan keskiöön, siihen akselin päähän, siihen on asennettu semmonen kappale, johon sen kärryn saa semmosella sokalla kiinni.
Mutta se kiinnityskapple pitää olla kärryn mukana. Pyörässä sitä ei valmiina ole.