"Pyllyn kommentointi voi pian olla seksuaalista ahdistelua – lue, mikä kaikki on rangaistavaa ensi vuodesta alkaen"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Surkea vitsi. Kyllä sinusta on parempaan naisministeriämme lainaten.
Toivottavasti laki suosii myös tätä palstaa.
Lispetti neuvoi rekkautuneelle Setikselle, että kysy neuvoa nimimerkiltä m1es, jos tarvitset apua videoiden esim. linkityksessä ohittaaksesi moderaattorin karsinnan.
Tämä palsta on saanut elää pitkään pellossa ilman kunnollista valvontaa..
Naisia on saanut hutkia edestä ja takaa kuin vierasta sikaa.
Anna-täti, vai pitäisikö sanoa Allah-täti? Maailmassa on valtioita, joissa kaipaamasi valvonta on tiukkaa. Siellä naisia hutkitaan ihan konkreettisesti.

"Täällä ei eletä kuin pellossa!"


Minä olen eri mieltä eli Iranin mielenosoittajanaisten kannalla.

Women - Life - Freedom
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On se nyt kumma kun pitää kitistä siitä, että seksuaalisesta ahdistelusta laitetaan vähän kovemmat rangaistukset. Yleensä täällä itketään, että rangaistukset eivät ole tarpeeksi kovia.

Ei tämä millään tapaa uhkaa normaaleja kansalaisia. Minun mielestä ei tarvitse olla oikeutta suureen ääneen kommentoida toisten ihmisten kropan osia.

Suurin osa näistä jutun tapauksista oli aika selkeitä, kuten nyt vaikka tuo "upskirting".

Kaikkia lakeja voidaan yli- tai alitulkita, joten tässä tapauksessa itse laki ei ole ongelma.

En minä halua Suomesta mitään totalitarista maata!!!

Miksi et muuttaisi Pohjois-Koreaan tai jonnekin missä ei ole sanan- ja ilmaisunvapautta?

Etkö ymmärrä mihin tällainen ihmisoikeuksien riisto johtaa?

Ei ihmisiä voi tuolla lailla hallita!
Eikö olisi helpompaa kasvattaa paksumpi nahka?
Millaisia reppanoita meistä oikein ajansaatossa kasvaa kun viedään sisu pois?

Ei maailmasta saa mitään palloa mikä syöksee sateenkaaria perseestä, joten mielummin opettelee suhtautumaan maailmaan sellaisena kuin se on.

Kiusaaminen on erittäin suuri ongelma ja siihen pitää puuttua, mutta tämä ei ole oikea keino!
Ihmisillä pitää olla oikeus ilmaista itseään. Opetetaan lapsille mielummin järjestelmällisemmin tapakasvatusta ja annetaan sosiaalista painetta olla huutelematta. Antaa ihmisten ratkoa tämä asia itse, eikä määrätä rajoittavia lakeja.

Eihän me nyt voida yksinkertaisesti luopua meidän vapauksista!!!!!!
 
Aina voi sanoa olevansa transnainen. Silloin on uhrihierarkiassa jo varsin korkealla.
Laki kumma kylläkin puhuu "vastakkaisesta sukupuolesta" eli perustuu ajatukseen, että sukupuolia on kaksi. Mihin intersektionaalinen feminismi ja LGBTQ katosivat?

Mielenkiintoista on myös se, että laki kertoo ihmisen seksuaalisuuden olevan kytköksissä hänen ulkonäköönsä. Vai miksi muuten ulkonäön kommentointi on seksuaalista häirintää?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Surkea vitsi. Kyllä sinusta on parempaan naisministeriämme lainaten.
Toivottavasti laki suosii myös tätä palstaa.
Lispetti neuvoi rekkautuneelle Setikselle, että kysy neuvoa nimimerkiltä m1es, jos tarvitset apua videoiden esim. linkityksessä ohittaaksesi moderaattorin karsinnan.
Tämä palsta on saanut elää pitkään pellossa ilman kunnollista valvontaa..
Naisia on saanut hutkia edestä ja takaa kuin vierasta sikaa.
Kuules nyt sinä vieras sika.
Miten sinua on täällä hutkittu edestä ja takaa?😁
 
Laki kumma kylläkin puhuu "vastakkaisesta sukupuolesta" eli perustuu ajatukseen, että sukupuolia on kaksi. Mihin intersektionaalinen feminismi ja LGBTQ katosivat?

Mielenkiintoista on myös se, että laki kertoo ihmisen seksuaalisuuden olevan kytköksissä hänen ulkonäköönsä. Vai miksi muuten ulkonäön kommentointi on seksuaalista häirintää?
Eivät he itse edes ymmärrä mitä haluavat.
Taisivat saada taas idean tiktokista.🙄
 
  • Haha
Reactions: m1es
9MM
Nojoo musta toi käden sipaisu meni ylitte. Ku esim viikonloppuna yks nainen sipaisi mun kädestä eikä se mua haitannut. Et sillon voi sanoa että ei. Mut hei onko tämäkin sitten seksuaalista häirintää. Olin ravintolassa ja istuin porukassa kun joku random nainen käski mua näyttämään sille munat😆. Mun naispuoleinen frendi kyl käski sen Painua vittuun siitä.
 
vierailija
Menkää kirjoittamaan tuhnuisia juttujanne Setiksen ketjuun.. Maailma muuttuu ja se on hyvä asia.
Lampaat määkivät ja ovat luottavaisia eläimiä.
Lispetistä tulee mieleeni viidakon vaarallisin käärme, jonka sihinä tietää ikävyyksiä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
En minä halua Suomesta mitään totalitarista maata!!!

Miksi et muuttaisi Pohjois-Koreaan tai jonnekin missä ei ole sanan- ja ilmaisunvapautta?

Etkö ymmärrä mihin tällainen ihmisoikeuksien riisto johtaa?

Ei ihmisiä voi tuolla lailla hallita!
Eikö olisi helpompaa kasvattaa paksumpi nahka?
Millaisia reppanoita meistä oikein ajansaatossa kasvaa kun viedään sisu pois?

Ei maailmasta saa mitään palloa mikä syöksee sateenkaaria perseestä, joten mielummin opettelee suhtautumaan maailmaan sellaisena kuin se on.

Kiusaaminen on erittäin suuri ongelma ja siihen pitää puuttua, mutta tämä ei ole oikea keino!
Ihmisillä pitää olla oikeus ilmaista itseään. Opetetaan lapsille mielummin järjestelmällisemmin tapakasvatusta ja annetaan sosiaalista painetta olla huutelematta. Antaa ihmisten ratkoa tämä asia itse, eikä määrätä rajoittavia lakeja.

Eihän me nyt voida yksinkertaisesti luopua meidän vapauksista!!!!!!
Tässä laissa on todennäköisesti taustalla epätoivoinen yritys tarttua yhä kasvavaan mamujen ahdisteluun.. Tässä ei suoraan puhuta mamuista mutta varsinkin pk-seudulla elävät tytöt ja naisetkin kyllä tämän ilmiön tunnistaa, ja kasvavat väestömäärät - > kasvava määrä ahdistelua https://yle.fi/a/74-20005736

Itsellänikin on tosi paljon noita kokemuksia vaikka en ihan hirveesti liiku missään enkä ole enää ihan nuori. Suomalainen mies ei ole minua ikinä ahdistellut missään. Eli mikään tapakasvatus ei ehkä ihan toimi, ellei todella pitkien aikojen päästä, jos kotoutumista tapahtuu.
 
Tässä laissa on todennäköisesti taustalla epätoivoinen yritys tarttua yhä kasvavaan mamujen ahdisteluun.. Tässä ei suoraan puhuta mamuista mutta varsinkin pk-seudulla elävät tytöt ja naisetkin kyllä tämän ilmiön tunnistaa, ja kasvavat väestömäärät - > kasvava määrä ahdistelua https://yle.fi/a/74-20005736

Itsellänikin on tosi paljon noita kokemuksia vaikka en ihan hirveesti liiku missään enkä ole enää ihan nuori. Suomalainen mies ei ole minua ikinä ahdistellut missään. Eli mikään tapakasvatus ei ehkä ihan toimi, ellei todella pitkien aikojen päästä, jos kotoutumista tapahtuu.
Onko olemassa aikakautta, ikinä, jolloin miehet eivät olisi kuolanneet tai huudelleet kauniiden naisten perään?

Itseäni lähinnä hymyilyttää tai ujostuttaa (hyvällä tavalla) tai jopa tykkään kun noin käy.
 
vierailija
Jäi askaruttamaan yksi juttu.


Jos siis ulkonäön kommentointi noilta osin on tulevaisuudessa rikos niin entäs sit uutisotsikot joissa kehutaan milloin kenenkin rintavarustusta tai pakaroita. Tai entä vuoden seksikkäin mies-artikkelit?
Ei se "sulla on hyvä perse" -huuto tulevaisuudessakaan ketään linnan vie, mutta jos huutelu jatkuu kiellosta huolimatta tai on erityisen törkeää, niin sitten voidaan harkita. Minusta on hyvä juttu, että tuomiot kovenee. Ei tässä ole mitään pelättävää niillä, jotka eivät käyttäydy kuin siat. Ne, jotka huutelevat törkeyksi tai pyrkivät puristelemaa perseetä tai tisseistä ilman lupaa, tässä kärsivät. Ja hyvä niin,
 
vierailija
Onko olemassa aikakautta, ikinä, jolloin miehet eivät olisi kuolanneet tai huudelleet kauniiden naisten perään?

Itseäni lähinnä hymyilyttää tai ujostuttaa (hyvällä tavalla) tai jopa tykkään kun noin käy.
Noiden uussuomalaisten kohdalla kyse on usein muustakin kuin kehumisesta.. Työnnetään käsi paidan sisään ja kieltä kurkkuun ja muuta kopelointia. Poliisille jos ilmoittaa mitään ei tapahdu.. Vaikka en kyllä tiedä miten noita voidaan jatkossakaan saada kiinni vaikka poliisin on sit pakko reagoida muutenkin kuin "jaa" puhelimessa
 
vierailija
Lampaita ovat juuri ne jotka hyväksyvät kaiken *askan mitä poliitikot vain keksivät.
Olen aina tykännyt lampaista. Missä tahansa näen lampaita käyn silittämässä.
Persujen kielenkäyttö on vaivaannuttavaa. Pikavilkaisu äänenkannattajanne sivulle riittää.
Vihaatte sivistynyttä ja luotettavaa uutisointia. Se on tullut harvinaisen selväksi tällä palstalla.
Jos Yle uutisoisi, että kaksi plus kaksi on edelleen neljä ja persupravda väittäisi muuta totuutenne olisi muutetava vähintään Suomea koskevaksi.
Kaikki mitä suollatte tällä palstalla on minulle lampaiden papanoita.
Suosittelen menemään pellon laitaan ja lannoittamaan puheillanne omat ja naapureiden pellot. Sato tastusti onnistuu hyvin ilman muita väkilannotteita.
Ottakaa Lispetti mukaan.
 
Olen aina tykännyt lampaista. Missä tahansa näen lampaita käyn silittämässä.
Persujen kielenkäyttö on vaivaannuttavaa. Pikavilkaisu äänenkannattajanne sivulle riittää.
Vihaatte sivistynyttä ja luotettavaa uutisointia. Se on tullut harvinaisen selväksi tällä palstalla.
Jos Yle uutisoisi, että kaksi plus kaksi on edelleen neljä ja persupravda väittäisi muuta totuutenne olisi muutetava vähintään Suomea koskevaksi.
Kaikki mitä suollatte tällä palstalla on minulle lampaiden papanoita.
Suosittelen menemään pellon laitaan ja lannoittamaan puheillanne omat ja naapureiden pellot. Sato tastusti onnistuu hyvin ilman muita väkilannotteita.
Ottakaa Lispetti mukaan.
Jos et tykkää olla palstalla niin miksi luet ja kirjoittelet täällä?

Valitettavasti kaikki Rouva Alepan Annan jutut ovat happamia.
 

Yhteistyössä