Pyjamabileet päiväkodissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyyMuikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MyyMuikkunen

Vieras
Meidän pikkuisella on torstaina päiväkodissa vappubileet joiden pukeutumisohjeena oli pyjama. Aloin vaan funtsiin, että ihanko oikeesti mä laitan tytölle sinne pyjaman mukaan... Kai se kannattaa laittaa oikeesti ainakin aluvaatteiden päälle, ettei ihan yökkärisillään hypi siellä. Ymmärtääköhän tuollainen vajaa neljävuotisa idean? Tuntuu, että meidän neiti voi olla aika kummissaan, kun päiväkodissa ollaan yökkärillä... Vaikka on ne siellä pääsiäisen aikaan noita-akkoina touhunneet ja se oli hauskaa. Tuntuu vaan, että tää on vähän eri asia...
Lisäksi pitäis viedä jotain syömistä koko porukalle, pitävät nyyttärit. Mitähän kannattais viedä?

Alkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:
Meidän pikkuisella on torstaina päiväkodissa vappubileet joiden pukeutumisohjeena oli pyjama. Aloin vaan funtsiin, että ihanko oikeesti mä laitan tytölle sinne pyjaman mukaan... Kai se kannattaa laittaa oikeesti ainakin aluvaatteiden päälle, ettei ihan yökkärisillään hypi siellä. Ymmärtääköhän tuollainen vajaa neljävuotisa idean? Tuntuu, että meidän neiti voi olla aika kummissaan, kun päiväkodissa ollaan yökkärillä... Vaikka on ne siellä pääsiäisen aikaan noita-akkoina touhunneet ja se oli hauskaa. Tuntuu vaan, että tää on vähän eri asia...
Lisäksi pitäis viedä jotain syömistä koko porukalle, pitävät nyyttärit. Mitähän kannattais viedä?

Voihan sinne yöpuvun alle laittaa ohuet alusvaatteet?

Mä veisin jotain sellasta mitä muut ei tod. näk. vie. Eli vaikka jotain sellasia napostelupaloja, tikkuja tms. Tai vaikka dippijuttuja. Kaikki vie kuitenki sipsiä, poppareita, keksejä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ihan kiva se varmaan olis jos olis sellanen flanellienn yö asu, mutta meilläkin käytetään t- paitaa ja trikoisia housuja öisin..

Niinpä... :) Mua harmittaakin, kun just on käynyt tytön flanellipyjama pieneksi ja on oikeesti niin pieni, ettei sitä kehtaa enää laittaa. Ja käytetään kyllä ihna oikeita yökkäreitä, mutta jotenkin tutntuu, ettei sellaista trikoista viittis laittaa...
Kai se vaan täytyy, onhan siellä muillakin. ;)

Yhteistyössä