PV pisteiden laskijat, apuja kaipailen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thanks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kanamuna on 2, mutta raejuustoa en muista, paitsi että tais olla joustaja, 3 pisteellä saa rasvatonta raejuustoa syödä niin paljon kun tahtoo. Tosta en oo kyllä varma, kun ite joustan kananrinnalla, rasvattomalla jukurtilla ja rahkalla.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kanamuna on 2, mutta raejuustoa en muista, paitsi että tais olla joustaja, 3 pisteellä saa rasvatonta raejuustoa syödä niin paljon kun tahtoo. Tosta en oo kyllä varma, kun ite joustan kananrinnalla, rasvattomalla jukurtilla ja rahkalla.

Onko nämä "joustajat" nyt sitä uusimpia PV:n oppeja? Onko ne ohjeet muuten samat kuin esim. 3-4vuotta sitten, paitsi että on tullut noita "joustajia"? Itse olen mennyt sen vanhan mallin mukaan... Mutta kuulostaa kyllä hyvältä, jos on tullut lisää "syö niin paljon kuin haluat tietyllä pistemäärällä"-ruokia :) Mutta kannattaako sotkea keskenään uusia ja vanhoja oppeja..?

Alkuperäinen kirjoittaja PV:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Onko nämä "joustajat" nyt sitä uusimpia PV:n oppeja? Onko ne ohjeet muuten samat kuin esim. 3-4vuotta sitten, paitsi että on tullut noita "joustajia"? Itse olen mennyt sen vanhan mallin mukaan... Mutta kuulostaa kyllä hyvältä, jos on tullut lisää "syö niin paljon kuin haluat tietyllä pistemäärällä"-ruokia :) Mutta kannattaako sotkea keskenään uusia ja vanhoja oppeja..?

Ei siinä vanhassa ja uudessa systeemissä sinänsä eroa ole -ite olen tiputtanu joskus aiemminkin painonvartijoissa- mutta tosiaan niitä 0 pisteen hedelmiä on tullu lisää ja nyt on noita joustajia, sillon kun ei tainnu olla kun ruisleipä ja peruna, mitä sai syödä 2 pisteellä niin paljon kun halus (nyt niistä menee 4) mutta nyt on tullu mukaan myös tuo rasvaton liha ja rasvaton jukurtti ja rahka.
Käy kerran ryhmässä, niin saat uudet pisteoppaat =)

Yhteistyössä