Pv:n pisteistä

Tintti1010
miun mielestä joku joskus sanoi, että sen voipi tilata sieltä pv:n sivuilta ja maksas jotain 18 egee...???
Mutta vielä halvemmalla selviät kun muunnan pointsit kaloreiksi ja lasket niitten avulla (yks points=n.50 kcal...) :)
Ja kalorilaskureita löytyy netistä pilvin pimein...esim; http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl tai; http://www.ktl.fi/cgi-bin/fineli_find
Tsempppiä sinulle oikein kovasti laihdutukseen ja suuria pudotuksia ;) ;) :D
niin, ja laitanpa sinulle vielä pv;n points määrät laihduttaessa:
Alle 70 kg = 18
71 - 80 kg = 20
81 - 90 kg = 22
91 - 100 kg = 24
yli 100 kg = 26

kaloreina: alle 70 kg
71-80 kg:1000 kcal
81-90 kg:1100 kcal
91-100 kg:1200 kcal
yli 100 kg:1300 kcal



 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2004 klo 05:41 nalle puh kirjoitti:
Tintti1010 kiitos oikein paljon vinkistä! Minulla jäi tyttärestä noin 6 kg yli, joten haluaisin ne vielä pois ennenkuin toinen lapsi ilmoittaa tulostaan:)
Ole hyvä!! :D ...minulla on samanlaiset suunnitelmat paitsi että kiloja on "hieman" :whistle: ;) enempi mitkä pitää saaha pois!!! :D
 
ipuna
Nalle Puhille Tsemppiä laihdutukseen!!
Alussa lähtee ½-1kg / viikko. Kaikkein palkitsevinta on just kun lähtee nesteet ja huomaa painon tippuvan. Älä kuitenkaan lannistu kun painoa ei enää muutaman vko:n päästä lähdekkään niin reippaasti. Liikuntaa vain kovasti mukaan, niin saat kerättyä pointseja pankkiin. Esim. 30min. reipasta kävelyä = 3pistettä. Itselläni on himo kävellä päivässä 6-9 pisteen edestä :) niin saa vähän extraa syödä/juoda.
Mä laihdutin pisteillä (ilman painonvartijoiden ryhmää) n. 6kg ja olen viikko sitten lopettanut ja alkanut seuraamaan painoni hallintaa. :p hyvin on mennyt. Jäi tuo liikkuminen oikein himoksi ;) !

Muistathan myös täysin pisteettömät syötävät, mm. mansikasta ei lähde pisteen pistettä ;) . Niitäkin olen tänä kesänä syönyt enemmän kuin ikinä! Muita tälläisiä: kaikki marjat, kaupan vähäkaloriset marjakeitot, appelsiini, greippi, melonit, raparperi, kaalit, kurkut, kurpitsat, salaatit, tomaatit, paprika, porkkana, punajuuri...
Ja light limuthan on myös 0pistettä!!

 
ipuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 14:56 pilvi kirjoitti:
saako vesimeloonia syödä kuinka paljon vain ja mansikoita?
Kyllä saa!!! :) :) =) =)
Itse söin ihan himona mansikoita 2l/päivä makeutusaineen (canderel) kanssa...ihan kuin namia, eikä yhtään pistettä =)
Myös vesimeloonia saa syödä mielin määrin, jos jaksaa kaupasta kantaa :eek:
 

Yhteistyössä