PV:N liikunta pisteistä

• Viestiketjun aloittaja Reetta-Liina
  • Ensimmäinen viesti
siirihiiri
tehostartti 2- liikuntapisteiden tarkoitus on rohkaista jokaista liikkumaan. viikon aikana liikunalla voi ansaita 12p..jos käytät ne ruokaan,käytä lisäpisteet saman viikon aikana. tietysti voit liikkua liikkumisen ilosta etkä syökkään ylimääräistä. ELI VAAN 12 LIIKUNTAPISTETTÄ VIIKOLLE =) =) tämä lukee tosiaan TEHOSTARTTI 2 =)

Reetta-Liina
Niin sen mä tiedän, ettei enempää voi syödä.. Mutta se, että ne tulee niin helpolla.. Mun systeemi onkin se, ettet syö liikuntapisteitä, ennen kuin niitä on 24 ja sittenkin vain voin syödä sen 12.

mitä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2004 klo 13:02 Reetta-Liina kirjoitti:
Niin sen mä tiedän, ettei enempää voi syödä.. Mutta se, että ne tulee niin helpolla.. Mun systeemi onkin se, ettet syö liikuntapisteitä, ennen kuin niitä on 24 ja sittenkin vain voin syödä sen 12.
liikuntaa harrastat vai mistä sait kerättyä 12 yhdessäö päivässä?

Painonvartijoilla on nyt uusi liikuntapisteiden lasku systeemi, eli pistepotkuri, hanki se ja tarkista pisteesi. Kuinka usein saat viikossa sen 12 liikuntapst/pvä? Ole tyytyväinen että saat liikunnasta pisteitä! Kaikilla ei ole aikaa tai halua/mahdollisuutta liikkua. Iloitse liikunnasta, liikuntahan ei varsinaisesti laihduta, vaan se miten syöt on ratkaisevaa.

Reetta-Liina
Noi pisteet on cd-romin mukaan. Eikä tuollaisia päiviä tule kuin kaksi viikossa. Muuten olen kyllä aika tiukasti ollut viime aikoina kiinni koneessa (kesällä kyllä liikuin 6päivänä viikossa/8treeniä). Yks mistä olen erimieltä on se, että Ei pelkästään liikunta, Mutta Ei pelkästään ruokakaan, vaan ne yhdessä. Siinä tulee mun mielestä paras tulos.. Nyt jäänyt laihduttaminen ja pisteiden laskut, kun sain tietää raskaudestani ja aikaisen keskenmenon vuoksi olen ollut liian masentunut laihduttamaan. Mutta en kyllä ole hautautunut sohvaan tai koneelle hirvittämän määrän epäterveellistä ruokaa mukanani. Aikaa minulla on tuohon liikunta harrastukseen sairaslomani vuoksi paljon. Aloitin tämän ketjun vain lähinnä ihmetellen, että miten ne pisteet loppujen lopuksi aika helpolla tulivat. Baletissa aloitin käymään 7vuotta sitten ja silloin parhaimmillani olin 8kiloakin tuhdimmassa kunnossa, joten.. Joo oh.. Eksyin vähän aiheesta. :ashamed:

Reetta-Liina
Jyväskylässä kun asustelen. Kannattaa katsoa netistä oman kaupungin tarjonta. Mä en muista sen tanssikoulun nimeä missä olen, kun vaihdoin sitäi juuri tänä vuona ja vasta kaksi tuntia takana. (Ennen kävin Jyväskylän konservatorion tanssiopistossa).
Mun käsittääkseni tämäkin on joku Tanssiopisto:n nimellä kulkeva tanssikoulu.

Mä oon ainakin niin peruslaiska ihminen että ei oo paljo töitten jälkeen innostusta liikkua.. Toisaalta ei oo kyllä muutenkaan, mä en ikinä oo tykänny liikkua ja nyt ainakin on paino tippunu ihan hyvin ruokavaliolla 9kg alle 2kk

Yhteistyössä