puvusta/haalarista kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Helou!

Lapsen puvusta, haalarista kyselisin.. Nyt on siis tyttö 9kk, konttaa, ryömii ja seisoo + kävelee hiukan tukea vasten. Ja nyt on jäämässä sellainen lämmin karvainen "teddypuku" pieneksi, sitä ollaankin nyt muutama kuukausi käytetty kokoajan. Mikä olisi järkevin puku/haalari ostaa seuraavaksi? En oikein tiedä, on niin paljon kaikkia merkkejä ja jotkut haukkuu jotain ja joku puhuu jonkun merkin puolesta..

Mikä on järkevä merkki, malli nyt helmikuulle ja keväälle? Olisi nimittäin ihana antaa tytön vähän tuolla ulkona maassa juttuja tutkiskella :c)

Kuviakin saa laittaa.. :)

Valikoimat ovat vähäiset, kun kaikki toppavaatteet ovat jo myyty. Toki nyt on mahdollista tehdä löytöjä.

Joko peruspuku + kurahousut vetisiä kelejä varten tai sitten kosteussuojattu puku.

Valikoimaa on kuinka paljon, omat makumieltymykset ja budjetti sen määrittävät. Tuon ikäisellä varmasti kaikki kestävät kulutusta. Suurin pölinä syntyy siitä, kun arvioidaan mikä on halvin mahdollinen ja "laadukkain" merkki. Kaikki merkit mitä meillä on kokeiltu ovat hyviä - tosin en pidä peruspuvuista, joihin pitää laittaa ne kurahousut pienenkin kosteuden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä ostaisin:
Lassien Suprafil-haalarin. Ns kumialaosa on taatusti vedenpitävä ja helppo siivota rätillä puhtaaksi

Järkky haalari :(
Vedenpitävä haalari on paras Remu, Reimatec , Ticket to heaven , P.O.P onhan noita merkkejä mistä valita .
Toi suprafil on todella hiostava :( yksi on ollut eikä toista tule.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Lassien Suprafil-haalarin. Ns kumialaosa on taatusti vedenpitävä ja helppo siivota rätillä puhtaaksi

Järkky haalari :(
Vedenpitävä haalari on paras Remu, Reimatec , Ticket to heaven , P.O.P onhan noita merkkejä mistä valita .
Toi suprafil on todella hiostava :( yksi on ollut eikä toista tule.

Musta toi oli hyvä juuri sen vuoksi, koska ei ainakaan tuon ikäinen meillä hikipäässä mennyt. Tuon jälkeen meillä on ollut pääosin Reimatecia ja nyt ens talvea varten on SuperRemu.

Miten tuo kumiosa kestää pakkasia? Olen tätä monasti miettinyt?
Kun en halua pienelle kovin montaa toppahaalaria ostaa, eli pärjääkö tuolla "kumihaalarilla" koko talven?

Alkuperäinen kirjoittaja ????:

Kun en halua pienelle kovin montaa toppahaalaria ostaa, eli pärjääkö tuolla "kumihaalarilla" koko talven?

Pärjää kyllä(jos on pakko) mutta itse en kyllä sitä kovilla pakkasilla pistäisi päälle.
Kumipuku mikä kumipuku :(

Alkuperäinen kirjoittaja ????:

Meillä oli viime talvena isolla pojalla vielä tuo haalari(122cm) ja ainakin viime vuoden Pirkanmaan talven kesti pakkasessa oikein hyvin. Oli kuulemma loistohaalari peppumäessä :-)

Yhteistyössä