puvun hinta vain 2800 euroa

Ja
No onhan se ny aika perkeleen paljon vähemmän kun se 150 000 mitä joku lehti hehkutti.

Ja miks jonkun Paakkasen pitäis mennä sinne jossain viidenkympin henkkamaukkamekossa, kun pätäkkää kerran on?
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
No onhan se ny aika perkeleen paljon vähemmän kun se 150 000 mitä joku lehti hehkutti.

Ja miks jonkun Paakkasen pitäis mennä sinne jossain viidenkympin henkkamaukkamekossa, kun pätäkkää kerran on?
ja sanoihan hän itsekin, että ei todellakaan ole niin tyhmä, että maksaisi iltapuvusta 150 000
 
Lammas
Myö oltais kustannettu elämä koko perheelle melkein kolmeks kuukaudeks tuolla "halvalla" hinnalla minkä Paakkanen oli maksanut puvustaan. Onneks tuo puku oli edes hieno.
 
Se
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Myö oltais kustannettu elämä koko perheelle melkein kolmeks kuukaudeks tuolla "halvalla" hinnalla minkä Paakkanen oli maksanut puvustaan. Onneks tuo puku oli edes hieno.
Niin, no ehkä Paakkanen ei tienny ettei se ois saanu käyttää kuin vaikkapa teidän kuukauden menot pukuunsa. Se on varmasti nyt harmissaan.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Myö oltais kustannettu elämä koko perheelle melkein kolmeks kuukaudeks tuolla "halvalla" hinnalla minkä Paakkanen oli maksanut puvustaan. Onneks tuo puku oli edes hieno.
Minusta se vaan ei sopinut kantajalleen. =) Takaa pahan näköinen, kun selän iho jäi roikkumaan kankaan päälle...
 
Paakkanen
on hauska tyyppi! "En minä nyt niin hullu ole, että laittaisin iltapukuun 60000-150000 euroa." Ihmettelinkin kyllä, onko Paakkanen mennyt sekaisin, kun luin ensin ip-lehdestä, että puku olisi niin kallis...
 
Turkilmas
No Paakkasen tuloilla tuo 2800? on kyllä varmasti "vain". Ja kuten sanottu, onhan se aika hemmetisti vähemmän kuin mitä 60 000-150 000? on.

Eikä tuo muutenkaan oo mun mielestä mikään valtava summa. Voisin kuvitella että laadukkaat naisten iltapuvut maksaa takuulla paljon. Mun miehen pukukin (ihan peruskaupasta ja ihan perustavallinen) maksoi reilu 500?, joten siihen kun suhteuttaa niin...
 
Ei kai se muilta ole pois jos hän omilla rahoillaan ostaa itselleen minkä tahansa hintaisen puvun :/ Hänelläkin varmasti on varaa panostaa pukeutumiseensa ja mihinkäs hänkään niitä rahojaan säästelisi, käytettäväksihän ne on tarkoitettu ;) Kovalla työllä hänkin on rahansa ansainnut, suotakoon hänen käyttää ne ihan mihin haluaa :)

Eikä tuo summe ole edes mikään hirvittävä iltapuvusta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Paakkanen:
on hauska tyyppi! "En minä nyt niin hullu ole, että laittaisin iltapukuun 60000-150000 euroa." Ihmettelinkin kyllä, onko Paakkanen mennyt sekaisin, kun luin ensin ip-lehdestä, että puku olisi niin kallis...
juu..mie ihmettelen sen muotikoodinaattorin hinta heittoo*miten se noin mehtään meni*?
;)
 
jokainen tulojensa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Se:
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Myö oltais kustannettu elämä koko perheelle melkein kolmeks kuukaudeks tuolla "halvalla" hinnalla minkä Paakkanen oli maksanut puvustaan. Onneks tuo puku oli edes hieno.
Niin, no ehkä Paakkanen ei tienny ettei se ois saanu käyttää kuin vaikkapa teidän kuukauden menot pukuunsa. Se on varmasti nyt harmissaan.
No sillehän se on sama, kuin sä ostat halpismekon. Jonkun sua köyhemmän mielestä se sun mekkos voi olla kallis.
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No Paakkasen tuloilla tuo 2800? on kyllä varmasti "vain". Ja kuten sanottu, onhan se aika hemmetisti vähemmän kuin mitä 60 000-150 000? on.

Eikä tuo muutenkaan oo mun mielestä mikään valtava summa. Voisin kuvitella että laadukkaat naisten iltapuvut maksaa takuulla paljon. Mun miehen pukukin (ihan peruskaupasta ja ihan perustavallinen) maksoi reilu 500?, joten siihen kun suhteuttaa niin...
ei minustakaan ihan halvalla yleensä laadukkaita juhlapukuja saa. Pikkujouluihin harva investoi kolme tonnia rahaa, mutta jotenkin pidän Linnanjuhlia vähän eriluokan juhlina. Pistäähän porukka rahaa kermakakkuihin omissa häissään ;)

Jos kankaan materiaali on silkkiä tai vastaavaa, niin maksaahan se puku pikkuisen enemmän kuin polyestersatiini pikkujouluissa. Lisäksi olisi kiva, että se puku istuu, joten sen joutuu yleensä teettämään tai vähintään viilaamaan pikkuisen. Jollain vartalontyypillä puku löytyy helposti tangosta, mutta ei toki kaikilla.
 

Yhteistyössä