Puutuneet, pistelevät jalat -mistä johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Minun jalat on jo reilun viikon verran olleet puuduksissa koko ajan polvista alas päin, öisin ja päivisin. Pienimmät varpaat on melko tunnottomat ja todella puuduksissa.. Mieleen tulee kaikenlaisia kauhukuvia verenkiertohäiriöistä ja veritulpista yms. :/

Kai se on varattava huomenna arvauskeskukseen aika...

Onko kellään kokemuksia vastaavasta?

istut liikaa koneella ja luet näitä juttuja täällä :D no ei vainaskaa.. inhottavaa tuollainen, välillä on minuakin vaivannut. en osaa kyllä sanoa mikä voisi olla..

minua vaivas kans mutta kävin lekuris eikä syytä löytynyt, voi olla jokin pintasuonien verenkiertohäikkäkin, mutta käy lekurissa niin selvii =)
Asiasta kolmanteen IHANA koirus tuossa sun kuvakkeessa=)
Meil kans oli 2 mutta lähtivät aikoinaan exän matkaan =(

Kiitos Moppi kehuista =) Minulla oli tämä sama ongelma kuopuksen syntymän jälkeen todella pitkään ja luulin päässeeni siitä eroon mutta ei.. Tuntuu tosiaan ettei veri kierrä jalkapohjissa ja varpaissa.

Onko turvotusta muutes???? Koska nyt muistin että mulla oli toi ongelma myös synnytyksen jälkeen ja lekurikin sanoi että nestettä kertynyt/turvotusta, joka saa ihon kutisee ja pistelee kun nahka pinkeemmällä.

jos lekurissa ei löydy mitään pyydä lähete fysioterapiaan. mulla johtu puutuminen jaloissa ja käsissä selän ja niskojen jumiutumisesta. Voi myös olla jotain nikama juttuja.

Raskaana kun oon ollut niin mulla on ollut kaikista kolmesta raskaudesta puutuneena toinen jalka joka ilmeisesti johtu siitä että kohtu painoi jotain hermoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
jos lekurissa ei löydy mitään pyydä lähete fysioterapiaan. mulla johtu puutuminen jaloissa ja käsissä selän ja niskojen jumiutumisesta. Voi myös olla jotain nikama juttuja.

Raskaana kun oon ollut niin mulla on ollut kaikista kolmesta raskaudesta puutuneena toinen jalka joka ilmeisesti johtu siitä että kohtu painoi jotain hermoa.

Täytyy muistaa pyytää lähete fysioterapiaan jos lekuri ei löydä mitään. Sen verran on inhottava vaiva että tahdon tästä eroon. Selkäni saattaa ehkä ollakkin syyllinen tähän jalkojenpuutumisongelmaan.

Yhteistyössä