puutostaudin kourissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja posliinipoika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

posliinipoika

Vieras
onko naiset yleensä niinkuin mun vaimo,et ei haluu seksiä kuin n:kerran kuussa?silloinkin vaan perinteistä, ei mitään erinlaisempaa, sidontaa,nuolentaa,hellää piiskaa,pepusta nyt puhettakaan. ennen yhteen muuttoa oli vaikkamitä,mistä pikkuhiljainen muutos?on myös laskenu ittensä aikalailla lihavansorttiseksi.itse olen terve normaalikokoinen 44.v.halukas ja himokas mies. hommaanko vakituisen rakastajattaren jolle käy muukin kuin kerran kuussa parikertaa ees taas ja pesulle?

Minäkin olin vähän saman moinen.Nyt tilanne muuttunut.Onko vamollasi mahdollisuus ostaa esim. kauniita alusasuja,ne tekevät olon haluttavaksi, mutta ovat tosi kalliita, ja me naiset olemme valitettavan usein liian vaatimattomia itsemme suhteen,valinta kallistuu aina perheen hyväksi.

kuulemma rahanhukkaa mummomallin sloggit on niin hyväntuntuiset,ja kotona kulkee sata vuotta vanhoissa rytkyissä jos nyt olisin alkutilanteessa niin en koskisi pitkällä tikullakaan .

Kuules puutostaudin kourissa elävä. Kannattais ensin varmaan kokeilla vähän jutskaamista tän vaimon kanssa ja koittaa selvittää tilannetta kahdelleen ennen kuin hankit siihen ketään kolmatta. Eri asia sitten on, jos vaimo ei sittenkään piittaa.

Äläkä muuten vain sitten aloita keskustelua, että tiesitkö, että olet muuten vähän lihonu, vaan ihan asiallisesti kerrot, että mikä on ongelma. Jos puhuminen ei suhteessa onnistu, niin kannattaa pohtia koko suhdetta kunnolla. Mikä teitä sitten pitää yhdessä?

Aivot on ihmisen tärkein sukupuolielin ja keskustelu paras esileikki ;)

Ylikiloja on tullut minullekkin 3 lasta tehtyäni.Oletko miettinyt että onko ne ne kilot vai joku muu teidän esteenä.
Minun mieheni sanoi minulle kerran kun katsoi minua kauheat alusvaatteet päällä että onpa saxsikäs näky.Tiesin ettei ole totta,silloin päätin että antaa rahan palaa alusasu kaupassa. Kerran kun laittaa kunnon alusasut päälle niin ei kuule enää sloggit kelpaa.Avointa puhetta vaan kerro toiveistasi rohkeasti vaimollesi

joka kerta samalla tavalla,pari kertaa kuukaudessa ja sitten äkkiä pesulle.Eipä auta keskustelut,on yritetty mutta vaimo sanoo että väsyttää tai että tälläinen hän on. Voi kiesus että tämä on harmaata. Kun edes kerran sais sen villiintymään. Ja suuseksi on meillä tuntematon käsite. Itse kyllä olen antanut vaimolle sitä mutta itse en ole saanut koskaan. Kohta kyllä hyppään vieraisiin pikkuhousuihin jos tämä jatkuu näin. Muuten kyllä kunnioitan vaimoani, mutta seksi on kyllä yksitoikkoista...

joo suuseksistä munkin turha haaveilla,mut kyllä vaimolle kelpaa,ja sillon kun hän armollisesti levittää jalat muutaman kerran vuoteen niin jos hän ei saa kunnon orkkuja niin sit näytetään kyllä hyvin pitkää naamaa,jos ei ois omaa arkea niin en oikein uskois että tämmöistä on jos joku kertois.mut kun muu elämä menee jotenkin ihan hyvin,ja pienehköt (2) lapset niin ei voi oikein pistää ""hopeita jakoon"". ja toisaalta onhan mulla kaksi tervettä kättä ja hyvä mielikuvitus.

Kun muijasi huomaa, että kiinnostut muistakin naisista, alkaa kummasti löytyä omastakin kammarista vipinää.

Ikinä en ole näin hyvin laittautunutta ja pukeutunutta vierasta saanut kuin omaa vanhaa kultaani muutaman keikan jälkeen. Ei tee enää mieli vieraisiin.

Ei muuta kun etsimään kiihkeä ihana salarakas nainen! Ja joka nauttii seksistä ja osaa myös antaa sitä! On se kumma kun nuo pikkuvaimot jaksaa pihdata sitä tavaraa! Eivät ota suihin, eivät anna takaapäin, ei peppuun,ei yhtään mitään! Älkää te ihanat viriilit miehet alistuko tuollaiseen!! Suuseksi on ihanaa....ja myös peppuun paneminen....mmmmmm.....rakastan seksiä ja miehiä! MInä haluan ja tarvitsen miestä joka ikinen päivä, aina naitattaa! Antoisaa kesän jatkoa kaikille kivoille miehille!

Yhteistyössä