puuterin/meikkivoiteen käyttövinkit!!! hox!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen 16 vuotias eikä minulla ole vielä paljoa kokemusta puuterin tai meikkivoiteen käytössä. Tarvisin nyt ennen rippijuhliin lähtöä neuvoa että mikä olisi paras laittaa kosteusvoiteen jälkeen? Ihoni on kosmetologin mukaan normaali. Voinko laittaa pelkästään meikkivoidetta/puuteria? Kumpaa suosittelette? Haluaisin vai häivyttää ihon punoittavat kohdat pois, nenän reunoilta poskilta ja otsasta. Ja minkä merkkistä tuotetta käytät ja mikä sävy? help me please, että en olisi pulassa iltapäivällä.

puuteriahan ei oo mitään järkeä käyttää ilman meikkivoidetta koska se ei peitä mitään ja kuivattaa vaan ihoa. ja kosteusvoiteen jälkeen laitetaan meikinpohjustusvoide jos sitä vaan tahtoo laittaa, mä oon ihan hyvin kyllä pärjännyt ilman, ja tän jälkeen vasta meikkivoide ja sitten puuteri joka siis kiinnittää sen meikkivoiteen kunnolla.
Itellä on Diorin forever- meikkivoidetta, sävy 10 ja puuteri on Cliniquen superpowder double face powder (olikohan muistaakseni kuivalle iholle tarkoitettu) sävy 07 matte neutral

Itse en näin kesällä käytä meikkivoidetta lainkaan. Iho on sen verran ruskettunut että puuterilla saa hyvin kiillon nassusta pois. Ja siis oma nassuni kun ruskettuu niin ihon väri on myös huomattavasti tasaisempi kuin kesällä.

Minäkään en käytä meikkivoidetta juuri lainkaan. Käytän yleensä meikkipuuteria, on peittävämpi kuin tavallinen puuteri, mutta nopeampi laittaa :) Ja miettisin siltäkin kannalta miten lämmin päivä on tulossa.. etenkin jos hikoilee paljon niin jättäisin sen meikkivoiteen laittamatta.

Yhteistyössä