Puuhamaasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perheenäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perheenäiti

Vieras
Ollaan huomenna lähdössä puuhamaahan, itse olen käynyt siellä viimeksi n. 20 v. sitten, joten paikan nykyjutuista ei ole kamalasti tietoa. Puuhamaan sivuilta en saanut edes karttaa auki, josta olis voinu katsoa, että mitä kaikkea siellä on.

Joten, kertokaas esim. ruokailumahiksista. Voiko siellä esim. grillata omia eväitä. Tai saako jossain käydä lämmittämässä omaa ruokaa. Onko puuhamaa ylipäätään kuinka siisti paikka nykyisin?

Kiitos :)

Omat eväät mukaan! Grillauspaikkoja on vaikka kuinka. Sieltä saa panttia vastaan sellaset kärryt johon voi sitten pakata kaiken tarpeellisen ettei tarvitse autolle aina mennä hakemaan jos nälkä iskee. Hauskaa puuhamaa reissua!

Rattailla voi kulkea oikein hyvin. Me jätettiin uimareissu viimitteeksi, kun se vesipuisto on siinä parkkiksen vieressä niin laitettiin kamt jo autoon valmiix ja sit viel uimaan. Rattaat voi hyvin ottaa sinne vesipuistoon.

Niin ja ei siis ole rattaita vain noita kärryjä, mutta meidän 2v. kyllä istui kuin tatti niissä kärryissä ja 4v. myös. Eli jos ei ihan vauvaikänen ole niin noi kärryt on tosi hyvät ja lapset tykkää! Kannattaa ottaa myös jokin pressu/iso sadetakki, sadekuurojen varalta että saa kärryt suojaan. Muuten kaikki tavarat on ihan märkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Mä tuikkaan samaan ketjuun, onkohan siellä rattaita vaiko vain noita kärryjä?
Onko vaikea liikkua rattaiden kanssa, minne ne voi jättää vaikka uimaan menon ajaksi?

ainakaan pari vuotta sitten rattaita ei ollut, vain noita kärryjä. sillon kun poika oli ratasikäinen ni en huomannnut mitään isoja ongelmia rattaiden kanssa liikkuessa, tosin tarzan radalla niitä oli tosi hankala saada eteenpäin.. ja uima-alueella otettiin rattaat siihen allasalueelle mukaan. leiriydyttiin niitten kanssa suht reunaan ettei rattaat häirinnyt ketään.

Siis Puuhamaa ei ole muuttunut miksikään siitä mitä se oli meidän lapsuudessa eli silloin 20v sitten. Samat pelit ja vehkeet, ehkä pari uutta.

Erityisesti allasosasto pukuhuoneineen ja vessoineen on todella saastainen. Viihtyvyyteen pitäis panostaa.

Oli meillä siellä viime kesänä kiva päivä, mutta eivät edes vastanneet palautteeseen kun kerroin että klo 13:30 oli yhden kerran merkattu pestyksi eräs vessa ja se pesukin oli ollut yhdeltä.

Vessat niin hirveässä kunnossa että sain taistella jotta lapset suostuivat sinne tulemaan. Samoin vesipuiston puolella pukuhuoneet sekä pesutilat.

Suurin osa vempeleistä rikki. Esim. akkuautoja oli kuusi joista toimi vain 3. Korjaajakin oli tulossa 3 viikon päästä....

Sama toistunut useampana perättäisenä vuonna ja ensi kesänä emme Puuhamaahan kyllä mene!!!!!!

Minä laitoin myös palautetta jo viime kesänä eikä mitään vastausta ole ikinä tullut...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Niin ja ei siis ole rattaita vain noita kärryjä, mutta meidän 2v. kyllä istui kuin tatti niissä kärryissä ja 4v. myös. Eli jos ei ihan vauvaikänen ole niin noi kärryt on tosi hyvät ja lapset tykkää! Kannattaa ottaa myös jokin pressu/iso sadetakki, sadekuurojen varalta että saa kärryt suojaan. Muuten kaikki tavarat on ihan märkiä.

mä luulen et hyvin tuo meidän vajaa 2v viihtyis niis kärryissä mutta pelkäämpä pahoin, että ei jaksa hereillä olla koko reissua eikä niissä kärryissä varmaan nukkua voi :D

Yhteistyössä