Puuhamaa ja omat eväät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuhailua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puuhailua

Vieras
Heippa, ollaan menossa huomenna Puuhamaahan ja kysyisinkin eväspaikoista. Löytyykö niistä vesipiste, mikro ja keittolevyt? Eli mitä evästä kannattaa ottaa mukaan? Oon meinaan kuullut että Puffet -ravintola on ylihintainen ja ruoka suorastaan pahaa.

Me ei oteta eväitä mukaan. Ei siellä nyt niiiiin pahaa ruokaa ole.
Ainakin grillausmahdollisuus muistaakseni siellä on.
Makkaraa, leipää, trippejä, hedelmiä...

*"nähdään" huomenna Puuhamaassa* ;D

eikä se puffet-pöytä mitenkään pahaa ollut..ja meil on aina omiana eväinä mukana hedelmiä+juomia+suolakeksejä+karkit..ja sit syödään puffet-pöydässä.

Grillauspaikkoja on.

Meillä on aina omat eväät mukana ja koko päivä vietetään siellä : leipää, hedelmää, mehua ja sitten jotain grillattavaa : makkaraa ja nyyttejä tms.

Mikro löytyy sieltä puffetravintolasta, että jos on pikkuinen lapsi mukana niin ruoan voi varmasti käydä siellä lämmittämässä.

En tykännyt puffet-ravintolan antimista sen yhden kerran kun olen syönyt :ashamed:.

OMAT EVÄÄT!!!
olimme viimeviikolla ja puffettia ei ollut,pelkkiä ranskalaisia,nakkeja ja nugetteja ja ne oli aivan järkyttäviä!
perunat oli raakoja ja kylmiä,lillui öljyssä ja täysin suolattomia.annokseen kuului 5 pientä nugettia ja kasa näitä järkyttäviä perunoita ja hintaa oli n 7-8?!
meillä ruuat lensi roskiin ja annoin asiasta palautetta aika rankasti!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
OMAT EVÄÄT!!!
olimme viimeviikolla ja puffettia ei ollut,pelkkiä ranskalaisia,nakkeja ja nugetteja ja ne oli aivan järkyttäviä!
perunat oli raakoja ja kylmiä,lillui öljyssä ja täysin suolattomia.annokseen kuului 5 pientä nugettia ja kasa näitä järkyttäviä perunoita ja hintaa oli n 7-8?!
meillä ruuat lensi roskiin ja annoin asiasta palautetta aika rankasti!

Oon kuullut vastaavaa myös muilta. Esim. maito loppui jo klo 12 ravintolasta, eikä mistään saatu lisää. Ja ruoka oli kallista/mautonta. Ei kovin hyvää mainosta paikalle.

Meillä on mukana aina kylmälaukku jossa on makkaraa , kanan rinta fileitä , peruna nyytejä , valmiita leipiä ja lisäksi on helelmiä , vihanneksia ja kotona tehty salaatti.
Kerran käyty katsomassa ruokalista ja ei sopinut meille : (

Yhteistyössä