Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 14:56 höhmelö kirjoitti:Miksi haluat kivuttoman synnytyksen??? Eiköhän se siihen asiaan se kipu kuulu???? Että epiduraalia vaan kehiin ja vauva maailmaan ilman mitään pnnistuksia ja kivuntuntemuksia???
Minusta kipu kuuluu synnytykseen jossain määrin. Epäinhimillistä on tuntea liian suurta kipua, onhan se vauvallekin vaaraksi.
Itse sain epiduraalin ja ilokaasut jopa paikallispuudutuksen välilihaan ja silti sattui niin #&%?$!*. Kätilö oli kauhuissaan, kun mikään ei tehonnut niin kuin pitäis, itselleni ei jäänyt kauhua kivusta,koska olin orientoitunut,että synnyttäminen tosiaankin sattuu niin pirusti. Onneksi sain epiduraalin joka toi kivuttomat supistusten väli,koska muutoin olisin tullut varmasti hulluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 14:56 höhmelö kirjoitti:Onneksi sain epiduraalin joka toi kivuttomat supistusten väli,koska muutoin olisin tullut varmasti hulluksi.
Joo, kyllä täällä ainaskin ponnistaminen sattui ja tosi paljon sattuikin :'( Se oli jotain ihan kamalaa :headwall: Ponnistaminen kesti n.55 min. Ja siinä oli 50 min. liikaa. Se tuntui siltä kuin halkeaisin keskeltä kahtia! Menen mielenkiinnolla synnyttämään tätä toista, jospa minäkin voisin kokea "kivuttoman" tai edes siedettävällä kivulla varustetun ponnistusvaiheen. (Ja minähän en pienestä kivusta valita...)Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 08:03 outoko kirjoitti:Mä en tuntenut ponnistusvaiheissa (kaksoset) minkäänlaista kipua. Supistukset olivat kyllä kivuliaita. Sattuuko joillain oikeasti ponnistaminen? Taidan olla joku luonnonoikku?
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 08:03 outoko kirjoitti:Mä en tuntenut ponnistusvaiheissa (kaksoset) minkäänlaista kipua. Supistukset olivat kyllä kivuliaita. Sattuuko joillain oikeasti ponnistaminen? Taidan olla joku luonnonoikku?
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 08:03 outoko kirjoitti:Mä en tuntenut ponnistusvaiheissa (kaksoset) minkäänlaista kipua. Supistukset olivat kyllä kivuliaita. Sattuuko joillain oikeasti ponnistaminen? Taidan olla joku luonnonoikku?