Putkiasentaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Ehkäpä, ja muutenkin myönnä että tekee mieli. Olin viime viikonloppuna tanssimassa ja eräs ukkomies saattoi kotiin , en tosiaankaan voi sanoa nauttineeni..

Aha, meinasitko valkata tänään seuran paremmin?

Ehkäpä, ja muutenkin myönnä että tekee mieli. Olin viime viikonloppuna tanssimassa ja eräs ukkomies saattoi kotiin , en tosiaankaan voi sanoa nauttineeni..

Mitäs sinulla on nyt valkkarilasin kanssa päälläsi?

Alkuperäinen kirjoittaja SPmies:
OK, ihan kiva ikä , tosin pidän vanhemmista miehistä , mutta jutellaan vaan...

Heh...enkös minä ole vanhempi kuin sinä, tosin vähän...Mistä haluaisit jutella?

Tätä juuri tarkoitin, kun"mies" on viellä pentuiässä , hän epäkohteliaasti lopettaa keskustelun . Vai onko liian arkaa, jos nainen on myös aktiivinen täälläkin...ravintoloissa olen huomannut miten pienessä humalassa kyllä uskalletaan ehdoitella kovinkin rivosti.

Kiitos kysymästä oli oikein kiva ilta, juteltiin , juoruttiin ja tanssittiin... Aikas paljon oli porukkaa liikkeellä.

Pääasia että ilta oli kaikin puolin kivaa. Pääsit juttelemaan ja tanssimaan...ja nauttimaan.

Nella...kaipaisit parempaa kuin olet saanut. Ihan selvästi putkiasentaja on vakisuhteessaan saanut taas viikonloppuna hyvää ja nyt on huono omatunto kun on pelehtinyt sinun kanssasi täällä. Jotkut tahothan pitävät nettiseksiäkin pettämisenä.

Mutta malta odottaa viikon loppupuolelle, sitten putkiasentaja palaa taas asiaan.