Putkiasentaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Huudan kiimasta ja siitä että mies työnttää sormensa minuun... huudan ota pois muttei hän ota
Mies painaa peukalonsa syvälle sisään ja se ei auta vaikka huudat. Minä vaan taas haluan nussia kunnes olen täyttänyt pillusi ja kohhta saat spermaa narttuseni sanon. Eikös haluat sitä?

Tunnen miten kohta saan taas spermaasi, takaapäin. Mies sitoo käteni olen vatsallani , sen jälkeen hän sitoo jalkani erilleen

Ihanaa saada spermasi vohkit. Ja minä vaan lisää vauhtini. Mies sitoo sinut kiinni ja jalat erilleen. Nyt tunnet kuink aminulta tulee ja painan kullini niin syvälle kun pystyn ja annan kaikk spermat tulla aaaaah, miten ihanaa täyttää pillusi narttu sanon. Oeln paikallaan viel hetki kunnes vedän limasien kullini ulos...

Tunnen miten spermainen olen pillustani. Vedät kullisi pois ja, mies asettaa tyynyjä vatsani alle. Pyllyni nousee aivan pystyyn, spermatkaan eivät pääse kunnolla valumaan pois. Mies ehdoittaa sinulle haetaa tuosta vastapäätä parkista nuo moottoripyörä jengiläiset viellä , niin katsotaan riittääkö?

Mies tulee uudestaan taaksesi ja työntää kullinsa spermasieen pilluun ja se uppoaa hlposti sinne...Sinä nautit kun kerran saat kullia ja sanot sille miehelle nussi minut, käytä ja täytä pilluni...

Tunnen miten spermainen olen pillustani. Vedät kullisi pois ja, mies asettaa tyynyjä vatsani alle. Pyllyni nousee aivan pystyyn, spermatkaan eivät pääse kunnolla valumaan pois. Mies ehdoittaa sinulle haetaa tuosta vastapäätä parkista nuo moottoripyörä jengiläiset viellä , niin katsotaan riittääkö?

Oletpas ihanan näköinen siinä. Pillusi niin turvoksissa kun vaan voi olla ja pillusi on todella spermattu..

*Makaan siinä voimatta liikkua, mies kaivaa kaksi tekokalua laatikosta ja työnnätte ne varovasti minuun, samalla käytte hakemassa ne kaverit.

Nussimme sinut tekokalulla ja sinä vaan otat vastaan...nauttien..
Kaverit tulet sisään ja ne ei mieti paljon vaan riisu itseensä ja sanovat nyt kuule nainen aion vaan käyttää sinut ja pillusi...

oloni on mieletön, kaivoin rintani esille, kohta varmaan alasti...!!!

Voin arvata minkälainen on olosi. Tuntuu varmasti hyvälle hyväillä rintasi... Jos vaan soisin sitä maistella nyt, näykkiä nänneistäsi.. Meillä tuli siivoja käymään...voi ei...

Katson kauhuissani, he riisuvat housujaan. Muutama tulee viereeni runkkaamaan , muutama kaivaa pilluani. Haistan heissä hieman likaisen tuoksun anelen käykää edes pesulla

Katson kauhuissani, he riisuvat housujaan. Muutama tulee viereeni runkkaamaan , muutama kaivaa pilluani. Haistan heissä hieman likaisen tuoksun anelen käykää edes pesulla

Ne vaan haluaa nussia ja niin tekevätkin. Jotkut tulevat sun eteen ja runkkaavat kullinsa ja kun ne laukee niin spermat lentää sinun kasvoille ja joka puoleelle...

Sinä olet kohta aivan alasti siellä, hyväilet pillusi ja rintojasi... Miten ihanaa kuulla, ja olisi ihanaa koskettaa sinut nyt..
Toivottavasti sinulla oli ihanaa ja olosi on rento.

voih. minä aion tehdä sen tässä , on valtava halutus . En enää vältä mistään, haluan olla alasti kun teen sen.

Tee se siellä, ihan vapaasti, levitä pillusi ja työnnä sormesi sisään, nussi ppillusi ja hyväilee klitoristasi kunnens laukeat.. Tee niin Muru. Minullakin on VALTAVA HALUA!!!