Putkiasentaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Tiedät sen ja levität hieman jalkojani, samalla vedät takin kokonaan altani istun paljaalla tuolilla .Halkoista takaa näkyy pyllyvakoni stringit siellä

Se minua kiihottaa valtavasti kun ollaan julkisella paikalla. Levitän jalkojasi ja takin vedän kokonaan altasi. Siellä takan istuu mies kahvin kanssa ja kastelee sinua. Vasrmasti huomaa kun se halkio näyttää mitä sinulla on alla. Hyväilen sinun pillusi samalla kun kerron..

Kiihoittaa kun kerrot miten hän katsoo...minulta putoaa laukku, et kuitenkaan halua nostaa sitä..

Sormeni hyväilee sinun kosteassa pillussa ja kerron samaan aikaan kuinka se mies katselee sinua. Ilmeisesti katsonut sinua jo pitkään. Tunnen kuinka sinun pillusi on aivan kosteaa ja sinä välillä voihkit kun tunnet soremeni leikkivän siellä. Noin "vahingossa" putoaa sinun laukkusi. En nostaa sanon, saat tällä kertaa sen tehdä ja vosit kiusata tuota miestä kuiskaan...

Kysyn minkä oloinen ja näköinen hän on. Mitä teen kumarrunko pylly häntä kohden ?

Toi mies näyttää olevan noin ehkä 50 ja ihan siistin näköinen herra. Hitaasti vedän sormeni pillustasi ja masitelen niitä. Kastelen kiimaisesti minua kun laitan kosteat sormeni suuhun ja imen..Tee niin Muru sanon, kumarru vaan hänelle rohkeesti. Ehkä hän tule meidään pöytään sitten istumaan... Kuiskaan vielä sinulle että hänellä on varmasti iso ja hyvä kulli ja sitähän Muru sinä nyt haluat..

En katso häneen , puheesi kiihoittaa.. Kumarrun kuten pyysit, näet varmaan miten takin halkio aukeaa takaa...?

Teet juuri niin kuten pyysin, kumarrut ja kyllä mies katselee pitkään. näen kuinka hänen kielensä nuolaa omat huulet ja hänen kasvot oavt aibvan punaiset. Sinä oikein pyllistelet hänelle ja otat laukkusi ja tulet istumaan. Kysyt mitä mies teki? Sanon odota vielä...Nyt hän nousee ja sanon Muru näenn kuinka hänen housunsa pullistaa. Hän kävelee meitä kohtai... Sinä kiihoitut valtavasti kun kuulet ja odoatat että se mies tulee samaan pöytään..

Voisitko ottaa sen esille?

Täällä on vielä työkaveri paikallaan joka tekee töitä. Harmi, muuten olisin ottanut koko kullini esiin ja runkannut itseni, välillä hellästi ja välillä oikein kovaa... Nyt saan vaan puristaa sitä... Ei ole helppoa..

Istun odottavana olen laittanut jalkani siveästi yhteen..Hän tulee taakseni ja juttelee kanssasi. Kehuu miten seksikäs nainen sinulla mukana..

Mies tulee meidän luo ja kysyy onko vapaata istua. Tietysti on sanon ja hän istuu sinun viereen. Samalla hän kehuu miten kaunis ja seksiskäs nainen minulla on mukana. Huomaat myös miten hän housut pullistaa ja ajattelet..oi jos saisin tuon kullin pilluni ja kaikki sen miehen spermat vielä..

Minulla varmaan mukavampi, olen pelkässä bodyssä

Niin on, sinulla on helpompi kun olet yksin siellä. Kun vielä kerrot että pelkästään bodyssä ja varmasti hyväilet märkää pillusi niin minä kohta räjähdän täällä....APUA!!!!!!!

Vaistomaisesti avaan hieman jalkojani, mies kysyy sinulta onko naisesi halukkaalla tuulella?

Mies huomaa välittömästi sinun liikkeet ja kysyy rohkeasti onko nainen halukkaalla tuulella. En ehdi itse vastatat ennen kun sinä vastaat että on, erittäin kiimainen olen sanot. Mies oikein punastuu mutta hymyilee. katslen kuinka sinä samalla laitat kätesi hänen kovettuman päälle ja puristat sitä. Sanot että taitaa miehen kulli olla pillun tarpeessa...