Putkiasentaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Näet miten osa spermoistasi valuu suupielistäni kohti rintojani olen märkä koko kasvoiltani.

Oasaa kasvoistasi on spermanpeitossa, osaa valuu alemmas koti sinun rintoja, Kiihottavaa nähdä sinut noin. Nojaan sinuun ja suutelen sinut, kielet leikkivät keskenään ja saan samallá masitella omia mehuja ..aaah

Minulla mielessä: Tiedät miten kiimassa olen nyt , mutta haluan nauttia tästä tunteesta. Haluan että näet miten kulin puutteessa olen ja teet kaikkea mikä lisää himoani. Esittelet vaivihkaa hieman minua..

Minulla mielessä: Tiedät miten kiimassa olen nyt , mutta haluan nauttia tästä tunteesta. Haluan että näet miten kulin puutteessa olen ja teet kaikkea mikä lisää himoani. Esittelet vaivihkaa hieman minua..

Tiedän että olet kiimainen nyt ja mielessä on vaan kullia ja että saat pillusi paljon spermaa!!
Aivan samoin kun minulla on mielessä pillua, sinun pillua aaaaah.

Hyväilen omin sormin pilluani, mutta sinä laitat housusi ylös ja kiinni.Sanot minulle eikö voitaisi mennä nyt sinne , et mukamas piittaa himostani vaikka tiedätkin minun saavan viellä kullia.

Hyväilen omin sormin pilluani, mutta sinä laitat housusi ylös ja kiinni.Sanot minulle eikö voitaisi mennä nyt sinne , et mukamas piittaa himostani vaikka tiedätkin minun saavan viellä kullia.

Kastelen kyllä kuinka sinä hyväilet pillusi ja se on kaunisti turvoksissa. Laitan housuni kiinni. Kysyn koska me voidaan mennä. Vaikka olenkin kiimainen niin en ahluan näyttää se sinulle vaan odottelen että käyt ihan kuumana taas. Kieltämättä niin kyllä tekisi mieli nuolla sinun ihana pillua kun istut siellä jalat levällään..

Nousen vastahakoisesti ylös, laitan haaroista nepparit kiinni tunnen samalla miten märkää siellä on, oion vaatteeni . Lähden hakemaan takkiani , mutta sanot et kai tuota spermaista toppia ja hametta jätä päällesi?

Nousen vastahakoisesti ylös, laitan haaroista nepparit kiinni tunnen samalla miten märkää siellä on, oion vaatteeni . Lähden hakemaan takkiani , mutta sanot et kai tuota spermaista toppia ja hametta jätä päällesi?

Sinä vähän mumiset kun joudut nousemaan, mutta laitat ne nepparit kiinni ja en minäkään voin oll ahuomaamatta kuinka märkää pillusi onkaan. Niin jätä se spermainen toppi ja hame pois vaan. Otat takki päällesi kun mennään. Katselet hämmästyneenä minua mutta teet kuitenkin näin..