Putkahti taas jostain mieleen.... Muistatteko, kun

ananaskirsikka

Aktiivinen jäsen
02.06.2006
4 052
0
36
telkkarista näkyi vain kaksi kanavaa? Ykkönen ja kakkonen ja mtv lähetti omia ohjelmiaan aina siellä välissä? Oli omituista, kun kolmonen alkoi näkymään, vielä omituisempaa, kun tuli nelonen ja nyt niitä kanavia on jo kymmeniä... ;)

Pukkaakohan mulle nyt ihan oikeasti sitä 3-kympin kriisiä, kun kaikki vanhat asiat putkahtelee mieleen :o

Muistan...tais olla joskus 90-luvun alkua ku maikkari irtautu, vai muistanks mie väärin senkin.

*muoks*

Muistin väärin... 86-92 oli Kolmoskanava ja Maikkari aloitti 93. Piti Wikistä luntata kun jäi painamaan mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kauan sitten ei ollu tuota 2 kanavaakaan :/

minulla hämärä ajatus myös tuosta ajasta. Ja kun kaikki ohjelmat oli mustavalkoisia tai ei ainakaan väritelkkareita suomessa. Muistan sitten kun näin jonkun peppi-ohjelman värillisenä eka kerran, se oli se eka värillinen ohjelma minulle.
Ja jos lastenohjelmista puhutaan niin muistaako joku muukin ne muumiohjelmat joissa muumeja näytteli ihmiset? oliko siinä Lasse pöysti yhtenä niistä?

meillä näky pitkään vaan kolme kanavaa(sit ku se 3 lopulta alko näkyyn), olin lähes 20 ennen ku ekan kerran näin ees muita kanavia!Ja kaverit ihmetteli et kuin mä oikein pärjään vaan kolmella kanavalla...

Muistan, kun oli vaan kaksi kanavaa. Nyt kun aloin miettimään. En muista sitä kun kolmonen aloitti kunnolla, mutta hämärästi jotain ettei se näkynyt ilman toista antennia ja meni aikaa ennen kuin sellainen hommattiin, mutta sitä ennen sen sai näkymään kun väänteli huoneessani olleen pikkutelkkarin antennit tiettyyn asentoon.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kauan sitten ei ollu tuota 2 kanavaakaan :/

minulla hämärä ajatus myös tuosta ajasta. Ja kun kaikki ohjelmat oli mustavalkoisia tai ei ainakaan väritelkkareita suomessa. Muistan sitten kun näin jonkun peppi-ohjelman värillisenä eka kerran, se oli se eka värillinen ohjelma minulle.
Ja jos lastenohjelmista puhutaan niin muistaako joku muukin ne muumiohjelmat joissa muumeja näytteli ihmiset? oliko siinä Lasse pöysti yhtenä niistä?

Muistan.. Enkä vieläkään voi sietää muumeja. Näyttelijöistä ei ole tietoo.

Se maikkarin pöllö ja tunnussävel mainosten alussa ja lopussa oli kyllä sympaattinen :-). Olin joskus 10-vuotiaana (tai jotain siinä huitteilla, ei näin vanha enää voi muistaa :D) kesäleirillä ja sinä aikana olkkarin nurkkaan oli ilmestynyt väritöllö, voi sitä uutuden huumaa ja hämmästelyä ;-)!

Yhteistyössä