Pusu suulle

  • Viestiketjun aloittaja arvostan mielipidettänne
  • Ensimmäinen viesti
arvostan mielipidettänne
tässä puolisoni kanssa kävimme iltakeskustelua pussaamisesta suulle.

Annatko/otatko sinä lapseltasi ilta/aamu/minkätahansasyyn pusun huulillesi ?

itse pusuttelin vanhempiani vielä ala-asteikäisenäkin..

ukko oli kauhuissaan, en ymmärrä miksi. sanoi ettei heidän perheessään koskaan tehty mitää tuollaista.pusut annetttiin poskille ja muutenkin lapset kutsuivat vanhempiaan etunimillä... :| surullsita minusta.. en tiedä miksi surulliseksi tekee mutta kuitenkin.
 
Kippuravarvas
Meillä pussaillaan suulle lasta.
Ja mun mielestä on kauheen kuullosta jos lapsi sanoo vanhempiaan nimellä..yhdellä tutulla lapsi sanoo Liisa-äiti ja Paavo-isä...erikoiselta sekin kuullostaa.

Oli muuten tosi herttasen näköstä eilen, kun kaksi lapsinen perhe oli kävelyllä..lapset varmaan vajaa 10-vuotiaita molemmat ja se poika piti isäänsä kädestä kiiinni. :)
 
Meillä ei kyllä lapsena pussattu edes poskelle... Itse muistan olleeni kauhuissani teininä kun olin kaverilla yötä ja kaveri sekä sen isoveli antoivat pusut vanhemmilleen ennen nukkumaan menoa! Mutta kyllä mä varmasti omaa muksuani tulen pussailemmaan! :)
 
viiden äiti
Meillä pussaillaan tasan siihen kohtaan mihin se sattuu osumaan...yleensä kuitenkin kasvoihin. En ajattele asiaa sen pidemmälle. Ja muksuja sumpitellaan niin vanhaksi, kun itse alkavat toppuuttelemaan! Vielä ei sitä päivää ole tullut, vanhin 7v.
Meillä kotona ei ole ikinä kukaan antanut pusuja kenenkään nähen, nippa nappa nopeita haleja joskus...miehen kotona taas ollaan oltu avoimempia ja läheisempiä.
 
En oo viel vanhempi mut jos ja kun toivot. joskus saan lapsen/lapsia ni en kyl suulle anna pussata. Mul o se paha bakteeri suussa joka altistaa viel pahempiin reikäongelmiin ku muutoin ni en kyl lapselleni sitä halua. Mut äidiksi ja isukiks kyl haluan meitä sit sanovan :)
 
vieras
Pusuttelen poikiani niin suulle kuin poskelle. Enimmäkseen harrastetaan sellaisia töröhuuli-kala-pusuja. Esikoinen on jo 9-vuotias ja silti vielä antaa pussata, halata ja ottaa syliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja arvostan mielipidettänne:
tässä puolisoni kanssa kävimme iltakeskustelua pussaamisesta suulle.

Annatko/otatko sinä lapseltasi ilta/aamu/minkätahansasyyn pusun huulillesi ?

itse pusuttelin vanhempiani vielä ala-asteikäisenäkin..

ukko oli kauhuissaan, en ymmärrä miksi. sanoi ettei heidän perheessään koskaan tehty mitää tuollaista.pusut annetttiin poskille ja muutenkin lapset kutsuivat vanhempiaan etunimillä... :| surullsita minusta.. en tiedä miksi surulliseksi tekee mutta kuitenkin.
Meillä pussataan suulle, kaulaan , poskelle, minne millonkin sattuu huulet osumaan. Halaillaan myös paljon. Sylitellään, joskus enempi joskus vähempi. muulloinkin kun kipeenä tai ollessa pahamieli. Tyttö 10v, pojat 7 ja 5v ja joka aamu eskarikin sano viel tarhan ovella hyvää työpäivää, mä rakastan sua äiti. Ja samoin koululainen. Meillä hellyys näkyy ja kuuluu joka arkipäivässä.Voiko ihanammin työpäivääkään aloittaa? ja lapset kutsuu vanhempia äiti ja isi ja uusia puolisoita etunimellä, joskus vahingossa myös äiti ja isi, eikä sekään häiritse. Pääasia et lapsilla on nyt neljä rakastavaa aikuista+ isovanhemmat jne.
 
äiti
pussaan suulle, poskelle, otsaan, masuun jne!
En oikeesti enää ymmärrä näitä juttuja. Pitäisiköhän vanhemmille kirjoittaa kirja, miten on lapsi pakko kasvattaa, ja just nää jutut on sitten siellä mainittuina, että mihin (ja milloin) pussutellaan lasta, halataan, laitetaan autoon (miten päin), laitetaan rattaisiin (ikäisenä), annetaan tissiä/korviketta jne, jne...
Jos muiskautan lastani kaupassa suulle, ni heti on nettimammat kauhuissaan täällä kirjoittelemassa, kun tulee pöpöjä jne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
En pussaa muksuani suulle. Mun mielestä se kuuluu vain aikuisille. Tosin haluan suojella myös muksuni hampaita niin pitkään kuin se vain on mahdollista :p Meillä kyllä pussaillaan muualle kasvoihin.
joopa joo.. siis. eihän mekään mitään kielareita vedellä lasten kanssa, mutta kyl mun mielestä omaa lastansa voi pussata huulillekin. vai joko olen pedofiiliäiti sitten?
 
arvostan...
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
En pussaa muksuani suulle. Mun mielestä se kuuluu vain aikuisille. Tosin haluan suojella myös muksuni hampaita niin pitkään kuin se vain on mahdollista :p Meillä kyllä pussaillaan muualle kasvoihin.
joopa joo.. siis. eihän mekään mitään kielareita vedellä lasten kanssa, mutta kyl mun mielestä omaa lastansa voi pussata huulillekin. vai joko olen pedofiiliäiti sitten?
tällä samalla ilmeellä mun ukko oli kans... kysyin siltä että ajatteleeko se niin ? niin sanoi että ei nyt kaukana ole... :( meinasin vetää halolla päähän !
 
Alkuperäinen kirjoittaja arvostan...:
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
En pussaa muksuani suulle. Mun mielestä se kuuluu vain aikuisille. Tosin haluan suojella myös muksuni hampaita niin pitkään kuin se vain on mahdollista :p Meillä kyllä pussaillaan muualle kasvoihin.
joopa joo.. siis. eihän mekään mitään kielareita vedellä lasten kanssa, mutta kyl mun mielestä omaa lastansa voi pussata huulillekin. vai joko olen pedofiiliäiti sitten?
tällä samalla ilmeellä mun ukko oli kans... kysyin siltä että ajatteleeko se niin ? niin sanoi että ei nyt kaukana ole... :( meinasin vetää halolla päähän !

voi herrajumala sanon minä.. *reps*
 

Yhteistyössä