Purnausta ystävästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Minulla on eräs todella hyvä ystävä jonka olen tuntenut noin 3 vuotta.Alusta asti kemiat on kohdannut täysin ja ollaan oltu tekemisissä useamman kerran viikossa. Ollaan puhuttu kaikista asioista maan ja taivaan välillä, eritoten perheistämme (miehet ja lapset). ystäväni mies todella mulkku, suoraan sanottuna, mutta olen aina yrittänyt olla haukkumatta tai muutenkaan arvostella tätä kävelevää idioottia.
Nyt viime aikoina ystäväni on jotenkin muuttunut. Näimme alkuvuodesta harvemmin kuin normaalisti koska itse sairastelin paljon.Kun aloimme taas nähdä useammin huomasin että jokin on muuttunut:
Kaverini soitti eräs ilta ja sanoi että lähti kotoaan pois kun ei jaksa miestään enään.Ensimmäisen kerran sanoi hänelle että teit aivan oikein.
Näimme seuraavalla viikolla ja ystäväni oli,kappas, palannut miehensä luokse!
Syyt olivat hyvin epämääräisiä; JOS hän saa töitä,koulu alkaa syksyllä jne. Eli ei mitään järkevää syytä paluuseen ollut. No ihan sama minulle, ajattelin.
Seuraavan kerran kun nähtiin alkoi omituinen pummaaminen:
Onko laastaria? onko lapselle vaippoja/pyllypyyhkeitä? onko pieniä vaatteita? saanko ladata puhelimen? voinko soittaa? jne.
Mua alkoi suoraan sanoen nyppiä ja aika pahasti koska viime kesästä lähtien olen aina maksanut miedän kahvittelut yms. koska tiedän että ystävälläni ei ole paljoa rahaa. Nyt tuntui siltä että olen jokin ilmaiskauppa mistä voi vaan ottaa kaiken!
kaiken huippu oli kun ystäväni sanoi ettei ole ostanut puheaikaa yli 3 kuukauteen koska hänellä on ilmaiset tekstarit tiettyyn liittymiin.Ei ole kuulemma järkeä! Minulle hän laittaa toisten ihmisten puhelimista viestiä että voitko soittaa! Tää nyppii ja pahasti.

Miten tuo mies-asia liittyy pummaamiseen?

Muakin ärsyttää liiallinen lokkeilu. Eräs ystäväni majaili luonani putkiremonttinsa ajan (1-2kk, en muista tarkkaan). Ei tuonut edes hygieeniatarvikkeitaan mukaan, vaan käytti mun! Se oli jo vähän liikaa, en ikinä kehtaisi siipeillä niin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miten tuo mies-asia liittyy pummaamiseen?

Muakin ärsyttää liiallinen lokkeilu. Eräs ystäväni majaili luonani putkiremonttinsa ajan (1-2kk, en muista tarkkaan). Ei tuonut edes hygieeniatarvikkeitaan mukaan, vaan käytti mun! Se oli jo vähän liikaa, en ikinä kehtaisi siipeillä niin :kieh:

No sen takia, kun tuo mies on työtön.Ei saa tukia koska on niin nuori. Juo viinaa kaiket päivät eikä osallistu perheeseen/kotiin millään lailla.Ystäväni tulot on kotihoidontuki jolla maksaa kaiken ja vielä myönsi että kantaa ukolleen kaljaa joka päivä koska ukolla ei ole rahaa! Tää ei mene mun jakeluun ja siitä sit heijastuu se pummaaminen muhun. Mä en todellakaan ala sitä äijää elättämään.

Just just |O no sun kantsii varmaan puhua sille kaverillesi, ennen kuin käy ärsyttämään liiaksi ja välit menevät.

Mitä mä sille sanon? :(
Ekan kerran avauduin sen ukosta kun kertoi että lähti ja jätti sen. Mua otti todella päähän kun sitten palasikin takaisin. :kieh:
Nyt kuitenkin jaksaa edelleen valittaa miehen juomisesta ja tekemättömyydestä.Ei kyllä enää kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Just just |O no sun kantsii varmaan puhua sille kaverillesi, ennen kuin käy ärsyttämään liiaksi ja välit menevät.

Mitä mä sille sanon? :(
Ekan kerran avauduin sen ukosta kun kertoi että lähti ja jätti sen. Mua otti todella päähän kun sitten palasikin takaisin. :kieh:
Nyt kuitenkin jaksaa edelleen valittaa miehen juomisesta ja tekemättömyydestä.Ei kyllä enää kiinnosta.

No sanot ihan suoraan että maksaa ne pyllypyyhkeet, kahvittelut, tekstarit ym.ym. sullekin.

Yhteistyössä