H
"hippo"
Vieras
Voi olla, että olen vähän herkkä muutenkin ottamaan itseeni anopin sanomisista koska välimme eivät ole mitenkään lämpimät mutta kutakuinkin asialliset. Olemme nähneet noin 4 kertaa raskauteni aikana ja ainut asia mitä on kommentoinut tai kysynyt raskauteen liittyen on "oletpas taas lihonnut ja pyöristynyt paljon" ja "paljonko sitä painoa on oikein tullut jo lisää". Niin ja tietysti sellaisella ivallisella äänensävyllä eli ei edes mitenkään huumorimielessä. Tämä toistunut joka kerta kun olemme nähneet ja tänään kun kävi niin muisti esittää ensimmäisen kommentin melkein heti tultuaan ja vielä lähtiessä kysyä tuota kilomäärää. Kun kerroin vastauksen kuului hänen suustaan vain syvä huokaus ja sanoi aiai.
En sitten tiedä näkyykö minussa tuo paino herkemmin koska olen lyhyt 158cm enkä ollut kovin pyöreä ennen raskautta (BMI 22). Laskettuaika oli viime torstaina ja painoa tullut nyt 14 kg lisää, mikä on ainakin muiden kokemusten, kirjasten ja neuvolan terkkarin mukaan kohtuudella eli ei mitenkään erityisen paljoa. Itse en oikein osaa hahmottaa kuinka turjakkeelta näytän koska peiliin tulee katsottua joka päivä.
Hävettää kun ärsyynnyt anopin kommenteista. Olisi ehkä eri asia jos raskauteni tai vointini kiinnostaisi häntä jotenkin muutenkin mutta aina nuo samat kommentit ja kysymykset.
En sitten tiedä näkyykö minussa tuo paino herkemmin koska olen lyhyt 158cm enkä ollut kovin pyöreä ennen raskautta (BMI 22). Laskettuaika oli viime torstaina ja painoa tullut nyt 14 kg lisää, mikä on ainakin muiden kokemusten, kirjasten ja neuvolan terkkarin mukaan kohtuudella eli ei mitenkään erityisen paljoa. Itse en oikein osaa hahmottaa kuinka turjakkeelta näytän koska peiliin tulee katsottua joka päivä.
Hävettää kun ärsyynnyt anopin kommenteista. Olisi ehkä eri asia jos raskauteni tai vointini kiinnostaisi häntä jotenkin muutenkin mutta aina nuo samat kommentit ja kysymykset.