purkautuminen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grr

Vieras
olen eronnut lapseni isästä. ollaan läheisissä väleissä ja soitellaan ja asutaan lähekkäin. lapsi saa soittaa vaikka joka ilta isälleen et voiko mennä sinne jne. meillä on mustaa valkoisella, mutta ei juuri olla sitä "tarvittu" näiden vuosien aikana, lapsi on siellä arkisinkin öitä jne. miten nyt sovitaan.

mua nyt vaan jurppii taas tälleen syksyn alettua toi lapsen tarhavaatetus.. mulla on lapselle paremmat kumisaappaat kotona ja ns.huonommat hoidossa. lapsella on hoidossa reppu missä vaihtovaatekerta ja yhdet sadevaatteet jotka näin syksyisin tulee joka pe kotiin pesuun.
jos ex hakee lapsen viikolla hoidosta, saattaa ottaa sieltä ne kumpparit ja sen vaatekassin mukaan ja kun palauttaa lasta, niin kotiin tulee ihan eri vaatteet. sit kun vien lasta hoitoon ja on vaikka sadepäivä, niin siellä kysytään et missäs ne kumpparit on? ja mä olen ihan kysymysmerkkinä, et en minä tiedä.. eli unohtuneet isälleen. sama sadevaatteiden kanssa jos isä hakee lapsen pe, hoidosta lykkäävät sille tietysti sadevaatteet pesuun ja sit ne jää sinne.
ymsymsyms.

ärsyttää kun ei ikinä tiedä missä on mitäkin ja joutuu aina ajeleen ja soitteleen ja hakeen millon saappaita, millon sadevaatteita, millon jotain tiettyä vaatetta jne. kaikkee pitäs olla vähintään kolme kappaletta.
toisinaan lasta hakee mummot, papat, tädit ja taas on vaatteita ties missä ja pitää soitella ja säätää et anteeks onko teillä se ja se takki ja onko teillä ne ja ne housut kun ne toisetkin housut on jossain ja BBLLLAAAAHHHH.

mua nyt vaan ärsyttää kun taas on kaikkee teillä tietymättömillä ja pitäs taas soitella kaikille et anteeks onko näkyny.. tällä kertaa on kahdet lenkkarit "hukassa" eli mummulassa, iskällä tai jossain. niitä pusseja ja nyssyköitä, kasseja ja kamppeita tulee aina millon missäkin repussa ja muovipussissa ja mä oon ihan sekasin niiden kanssa.

argh. olen puhunut.

no ei tullut hymy huulille, tää mun alkuperäinen asia todella nyt häiritsee mua ja olisin halunnut asiallisia kommentteja. harmi, että teidän aivokapasiteetillanne ei sellaiseen kykene :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja grr:
no ei tullut hymy huulille, tää mun alkuperäinen asia todella nyt häiritsee mua ja olisin halunnut asiallisia kommentteja. harmi, että teidän aivokapasiteetillanne ei sellaiseen kykene :hug:

Löysää pipoo

Alkuperäinen kirjoittaja Poikamies:

Löysää pipoo

toivoisin kommentteja ihan aloitustani koskeviin asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
saiskos sovittua että tarhaan palautuu just ne varusteet mitä kukakin on sieltä mukaansa ottanut?

mä olen näiden kahden vuoden aikana sitä toivonut erittäin monta kertaa, mutta tää on vaan asia mikä ei toimi..
olen kyllä onnellisessa asemassa siinä, että taitaakin olla ainoa ongelma eikä tääkään mikään maatakaatava mikä veis yöunet, nyt juuri vaan ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
saiskos sovittua että tarhaan palautuu just ne varusteet mitä kukakin on sieltä mukaansa ottanut?

mä olen näiden kahden vuoden aikana sitä toivonut erittäin monta kertaa, mutta tää on vaan asia mikä ei toimi..
olen kyllä onnellisessa asemassa siinä, että taitaakin olla ainoa ongelma eikä tääkään mikään maatakaatava mikä veis yöunet, nyt juuri vaan ärsyttää..

no voi pöh. varmasti ärsyttää

Ei tarvitse olla noin kauhean ikävä ja ilkeä, että alkaa tyhmempiään haukkua. Sinulla todella varmaan 95% ongelmista ratkeaisi jos löysäisit sitä pipoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei tarvitse olla noin kauhean ikävä ja ilkeä, että alkaa tyhmempiään haukkua. Sinulla todella varmaan 95% ongelmista ratkeaisi jos löysäisit sitä pipoa.

vai niin.

No onks niitten muitten hakijoiden pakko ottaa ne tavarat sieltä mukaan? Että jos sopii niin, että vain sinä otat muutakin kuin lapsen mukaan? Meillä ainakin jätettiin varavaatteet lokeroon, ja kuravaatteet paikalleen kun haettiin mukula.

Yhteistyössä