Purkautuminen tilanteestani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Eilen siis mentiin pojan kanssa sinne Oysille osastolle. Piti olla torstaihin asti, mutta tultiinkin kotia jo tänään.
Hoitohommat ei onnistuneet, poika ei suostunut menemään siihen valohoitolaitteeseen, jossa olisi pitänyt käydä 1 minuutti päivässä. Siinäpä kaikki hoito olisikin ollut.

Poika ei syönyt koko vuorokautena mitään, nukkui heikosti ja kaikenaikaa vaan höpötti: "autoon, pois".
Ei antanut ottaa kenkiä pois, eikä lippistä. Oli vain lähtövalmiudessa.

Sanoin sitten aamulla lääkärille että kyllä me taidetaan lähteä kotiin kun hoito olisi noin vähäistä ja sekään ei onnistu.
Yritetään käydä siellä sen kolme kertaa viikossa kotoapitäen. Jos näyttää että ei onnistu, niin lopetetaan sitten samantien.
Se huuto ja rimpuili oli tosiaan niin kovaa että hoitajat eivät saaneet poikaa siihen valoon.

Lapsi oli kovin tyytyväinen kun pääsi kotiin ja nukkui useita tunteja. :)

Miehen kanssa tilanne nyt se että on aivan selvää että enää ei jatketa yhdessä.
Niin paljon on ollut vaikeaa ja on sitä on/off-juttua ollut liikaakin.

Katsoimme parhaaksi että jatketaan erillään. Tällä miehellä kun ei vielä ole kykyä olla perheenpäänä, isänä lapselle ja hyvänä kumppanina minulle.

On loukannut minua teoillaan niin paljon että ikuiset arvet on sielussa.
Poikaa ei viitsi hoitaa kuin hetken kerrallaan, vaikka ainoastaan viikonloppuna sitä tarvitsisikaan tehdä.
Laskut on maksanut ja pitänyt huolen taloudellisesta puolesta, muuta ei sitten ole ollutkaan.

Hänellä ei ole kykyä ymmärtää toisia. Oma persaus on tärkein, viis siitä miltä toisista tuntuu (minusta).

Tässä suhteessa olen ollut hyvin yksin ja yrittänyt kannatella tätä omilla voimillani.
Olen hyvin loppu nyt ja äärimmäisen tyhjä, kaikkeni antanut.

Itkisin, mutta kannattaako se enää...

hugs1.gif

:hug: No on tainnut olla rankkaa sulla ja pojalla, toivottavasti kaikki käntyy nyt parempaan päin. :) Kyllä itseään vaan kannattaa arvostaa ja rakastaa ja vaatia sitä myös muilta.

Minulla on itsetunto aivan nollissa.

Olen laittanut kaiken itseni edelle ja miehen suhteen se oli turhaa.
Viikonloppuisin minulla oli tässä kaksi lasta hoidettavana kun mies oli paikalla.

Nyt olen tässä sitten pojan kanssa kaksin ja varmaankin kunhan tästä toivun, jaksan paremmin keskittyä poikaankin ilman noita kärhämiä miehen kanssa.

Hain kouluunkin, joka alkaisi elokuun lopulla. Toivottavasti pääsen sinne, kotona en enää pysty olemaan kun olen aivan loppu tähän yksin olemiseen.
Mielelle olisi saatava virkistystä.

Huomenna yritän saada soiteltua jokapaikkaan. Perhetyöntekijää varmaankin tarvisin, raha-asioita pitäisi selvittää (isäntä jätti kivan laskupinon hoitamatta) ja ehdottomasti tarvitsen ajan psykologille tai vastaavalle.
Tuo suhde söi minut niin kokonaan että tarvitsen puhua sen läpi jollekin.

Toivotan paljon tsemppiä tulevaan!!
Hyvä ystäväni erosi jonkin aikaa sitten alkoholistimiehestään ja sanoi että se oli hänen elämänsä paras päätös. Kipeää teki mutta nyt elämä taas hymyilee, ei tarvitse murehtia paskasta parisuhteesta vaan voi tosiaan elää itseään varten. Se on hienoa se. :)

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minulla on itsetunto aivan nollissa.

Olen laittanut kaiken itseni edelle ja miehen suhteen se oli turhaa.
Viikonloppuisin minulla oli tässä kaksi lasta hoidettavana kun mies oli paikalla.

Nyt olen tässä sitten pojan kanssa kaksin ja varmaankin kunhan tästä toivun, jaksan paremmin keskittyä poikaankin ilman noita kärhämiä miehen kanssa.

Hain kouluunkin, joka alkaisi elokuun lopulla. Toivottavasti pääsen sinne, kotona en enää pysty olemaan kun olen aivan loppu tähän yksin olemiseen.
Mielelle olisi saatava virkistystä.

Huomenna yritän saada soiteltua jokapaikkaan. Perhetyöntekijää varmaankin tarvisin, raha-asioita pitäisi selvittää (isäntä jätti kivan laskupinon hoitamatta) ja ehdottomasti tarvitsen ajan psykologille tai vastaavalle.
Tuo suhde söi minut niin kokonaan että tarvitsen puhua sen läpi jollekin.
Hienoa, että osaat hakea apua itsellesi. Voimia!

Tällaisena aikana toivoisin olevani kylmä ja kova ihminen, ettei tuntuisi miltään.
Minut on kuitenkin veistetty siitä puusta joka on pehmeää ja haavoittuvaa.

Toivoin niin paljon tältä suhteelta kun lapsikin on. Odotin ja odotin että mies aikuistuisi, mutta ei millään. Pahenee vain.
Koskaan ei huomioinut touhuillessaan että miltä mikäkin minusta tuntuu.
Ajatteli kai vaan että samahan se on mitä tekee, antaa se anteeksi kuitenkin kun on niin raukka, kiinni hänessä ja täysin yksin jos häntä ei ole.

Kunnioitus minua kohtaan siis kaukana. :'(
Yritin kaikkeni, ehkä ei olisi pitänyt. Olisi pitänyt olla itsekin itsekäs, jos hän sitten olisi tajunnut miltä toisen teot tuntuu.

Ruokahalu katosi, se hyvä puoli tässä ainakin. :D
Onkin noiden kilojen kanssa ollut liikaa märehtimistä..

Pitäisi pakata noita miehen tavaroita, mutta en pysty. :/

Tuntuu niin oudolta pistää hänet pois tästä, vaikka ei juuri paikalla ole ollutkaan.

On lapsen isä.

Pojalla atopia, joka on ärhäköitynyt niin pahaksi että kotihoito ei enää tepsinyt. :(
En usko itse tuohon valohoitoon. Luulen että kun saan pidettyä kynsimisen aisoissa, niin tilanne paranee.
On vaan todella raskasta pitää se kynsiminen kurissa ja hoitaa, joten sillähän olisivat halunneet pitää osastolla.

Odotinkin että poikaa siellä HOIDETAAN, mutta paskanmarjat! Turha reissu.

Tiedän järjelläni että kun aikaa kuluu, olen todella onnellinen erosta. Tällähetkellä tietenkin tuntuu pahalta ja vaikealta. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:hug: koita jaksaa .ian se aurinko paistaa. ehkä mies aikuistuu ja palaa kunnollisena jos huolit. tai sitten löydät paremman =)

Olen odottanut sitä aikuistumista koko yhdessäolonajan, pian 3v. mitään ei tapahdu. :/
Usko ja toivo on mennyt.

Monesti on erottu hetkiksi ja hän on palannut olevinaan parempi kuin ennen.

Ei kiitos enää ikinä.
Nyt taitaa olla minulla aika kerätä itseni kasaan ja koettaa hankkia minulle ja lapselleni hyvä elämä.

Koska olen huonoitsetuntoinen, olen ripustautunut helposti muihin, kuten mieheen ja jättänyt kaiken itseyrittämisen sikseen.

Jos vielä tämän kerran onnistun saamaan elämän raiteilleen ihan itse, olen kyllä jonkunsortin maailmanmestari. :D

:hug: koita jaksaa .ian se aurinko paistaa. ehkä mies aikuistuu ja palaa kunnollisena jos huolit. tai sitten löydät paremman =)

Olen odottanut sitä aikuistumista koko yhdessäolonajan, pian 3v. mitään ei tapahdu. :/
Usko ja toivo on mennyt.

Ei kiitos enää ikinä.
Nyt taitaa olla minulla aika kerätä itseni kasaan ja koettaa hankkia minulle ja lapselleni hyvä elämä.

Koska olen huonoitsetuntoinen, olen ripustautunut helposti muihin, kuten mieheen ja jättänyt kaiken itseyrittämisen sikseen.

Jos vielä tämän kerran onnistun saamaan elämän raiteilleen ihan itse, olen kyllä jonkunsortin maailmanmestari. :D

En halua mitenkään olla tunkeileva, mutta oisko mahdollista tietää minkä ikäisiä olette?

Joo aina pitää odottaa siihen viimeiseen pisaraan. Nyt se tuli sulle. Usko itsees. aina kun meinaa tulla fiilis että et oo mitään,ajattele että sä pystyt sä oot vaika mitä. sä näytät kaikille. varsinkin miehelles ettet tarvi sitä .

nyt meen nukkuu. öitä

Alkuperäinen kirjoittaja ukko:

Usko ja toivo on mennyt.

Ei kiitos enää ikinä.

En halua mitenkään olla tunkeileva, mutta oisko mahdollista tietää minkä ikäisiä olette?

kurkkaa profiiliin..

Minä täytän 27. ja mies täyttää 24.

Se tosiaan on kumma homma että pitää itsensä kuluttaa loppuun ennen kuin ymmärtää. Pöljää.

Ois niin makeaa näyttää sille että kouluttaudun ja jopa laihdun 20kg!!! :D
Niin ja mikä tärkeintä, en pidä häneen yhteyttä.

Yhteistyössä