Puran ärsyyntymistäni mieheen nyt tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiili

Vieras
Ärsyttää! Eilen pyysin, että siivotaan. Sanoi, että huomenna. Tänään sanoin kun tuli töistä, että siivotaanko. Joo kohta. Ja kohta. Ja kohta. Sopimus oli, että hän vie matot ulos niin minä hoidan sen jälkeen lattiat.

Nyt tuolla on jo pilkkopimeää, kun viimein raahasi perseensä mattoja hakkaamaan. Ja kuuntelen ikkunasta tuota laiskaa hakkausta... *vihainen hymiö* Ja mattoja ei oltu imuroitu etukäteen, että paras hakata hyvin!

Mua vaan ärsyttää, rauhoittakaa mua jotenkin. Ja lattioita en ole siivoamassa juuri nyt, koska tuossa on varastoon menevää tavaraa tiellä, mitkä pitää viedä yhdessä kun se ukko on matot hakannut.

Ärsyttää :(

Minun rakkaan piti aamupäivällä siivota tai edes laittaa tiskit...mut kuinkas kävikään.Se heräs vasta yhdeltä ku minä ja ipanat tultiin kotiin.Eli mitään ei ollu tehny eikä oo vieläkään!
Ja ei varmaan tänään teekkään...

Alkuperäinen kirjoittaja hiili:
Ärsyttää! Eilen pyysin, että siivotaan. Sanoi, että huomenna. Tänään sanoin kun tuli töistä, että siivotaanko. Joo kohta. Ja kohta. Ja kohta.

Kas, miehelläni on sielunveli sielläpäin.
Jos ehdotan siivoamista, niin vastaus on aina että huomenna, tai ihan kohta.

Edellispäivänä tosin yllätti, ja siivosi koko kämpän lattiasta kattoon ihan oma-aloitteisesti :)

mies pentele lupasi viimeviikolla viikata puhtaat vaatteensa kaappeihin, ja tuosa sohvalla ne vaatteet vieläki on. ja tiskeistä sanoin toissapäivänä että laittaa koneeseen kun sen juuri tyhjensin, ja tuohon pöytään se on lisää tiskejä vain kasannu... huokaus!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hiili:
Ärsyttää! Eilen pyysin, että siivotaan. Sanoi, että huomenna. Tänään sanoin kun tuli töistä, että siivotaanko. Joo kohta. Ja kohta. Ja kohta.

Kas, miehelläni on sielunveli sielläpäin.
Jos ehdotan siivoamista, niin vastaus on aina että huomenna, tai ihan kohta.

Edellispäivänä tosin yllätti, ja siivosi koko kämpän lattiasta kattoon ihan oma-aloitteisesti :)

no yleensähän turkkilaiset ajattelee että ne on naisten töitä eikä koske niihin tikullakaan. Kokemuksesta tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja fff:
no yleensähän turkkilaiset ajattelee että ne on naisten töitä eikä koske niihin tikullakaan. Kokemuksesta tiedän.

Jaa, mun turkkilainen on kyllä kova siivoamaan kun sille päälle sattuu, lattianpesu ja ikkunoiden pesu on sen erikoisalaa (mä en tee niitä oikeastaan koskaan) ja kylppärin jynssää myös aika usein, mutta jos mä sanon että siivoa, niin ei taatusti siivoa :D

Hyvin on imurit ja rätit näyttäneet pysyvän myös miehen veljien käsissä.

Pyykkien lähelle en oo miestä päästänyt yhden katastrofaalisen pesukerran jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
ja miksi ihmeessä ne matot pitää hakata???? en ymmärrä!

välillä matot tampataan jollet ole kuullut.

Mää oon kuullu, että ne kuuluu imuroida, ja se onkin ainoa juttu melkein mikä imuroidaan. Muualta pyyhitään.

Meneppäs kerran imuroimisen jälkeen tamppaamaan niin yllätyt mikä pölymäärä niistä lähtee vielä.

Yhteistyössä