Keskustelusta löytyy hyvät ketjut ovulaatio- ja raskaustestien kuvista, sekä raskausoireista. Mutta monia varmaan kiinnostaisi myös se, minkä tahtisista pupuiluista tärppi on käynyt. Toivottavasti tähän ketjuun kasautuisi tästä kokemuksia tähän tyyliin:
kp 11 pupuilu
kp 12
kp 13 pupuilu
kp 14
kp 15
kp 16 / ovis+ pupuilu
kp 17 / dpo
jne
PLUSSAUS!
Yllä oleva siis esimerkki. Itse olen piinailemassa ja vielä haen tuota DPO:n laskemisen tapaa. Mutta homma mennyt tällä kierrolla seuraavasti:
..
kp 11 pupuilu
kp 12 pupuilu
kp 13
kp 14 ovistestiin kaksi yhtä vahvaa viivaa - pupuilu
kp 15 ovistestiin testiviiva vahvempi - onko tämä vai eilinen, josta lasken DPO:t? Auttakee? Pupuilut jäi valitettavasti
kp 16/ dpo1
Dpo2 pupuilua (mut näistä ei varmaan enää hyötyä..)
Dpo 3 pupuilua
Dpo 4
Dpo 5 ei muuten ainakaan vielä mitään oireita
Hyvä, että joku nosti tämän ketjun taas esiin, niin muistaa itse ketjun aloittajakin päivittää miten kävi. Kaikista tylsintä on aina lukea ketjuja, joissa on jäänyt jutut kesken, joten täytyy muistaa aina itse huolehtia päivittämisestä.
tuo yllä oleva kieerokseni ei tuottanut tulosta. Nyt on jo uusi kiekka loppuvaiheessa ja pupuiltiin ovulaation aikaan melko lailla tiuhaan. Katsotaan miten käy...
kp 11 pupuilu
kp 12
kp 13 pupuilu
kp 14
kp 15
kp 16 / ovis+ pupuilu
kp 17 / dpo
jne
PLUSSAUS!
Yllä oleva siis esimerkki. Itse olen piinailemassa ja vielä haen tuota DPO:n laskemisen tapaa. Mutta homma mennyt tällä kierrolla seuraavasti:
..
kp 11 pupuilu
kp 12 pupuilu
kp 13
kp 14 ovistestiin kaksi yhtä vahvaa viivaa - pupuilu
kp 15 ovistestiin testiviiva vahvempi - onko tämä vai eilinen, josta lasken DPO:t? Auttakee? Pupuilut jäi valitettavasti
kp 16/ dpo1
Dpo2 pupuilua (mut näistä ei varmaan enää hyötyä..)
Dpo 3 pupuilua
Dpo 4
Dpo 5 ei muuten ainakaan vielä mitään oireita
Hyvä, että joku nosti tämän ketjun taas esiin, niin muistaa itse ketjun aloittajakin päivittää miten kävi. Kaikista tylsintä on aina lukea ketjuja, joissa on jäänyt jutut kesken, joten täytyy muistaa aina itse huolehtia päivittämisestä.
tuo yllä oleva kieerokseni ei tuottanut tulosta. Nyt on jo uusi kiekka loppuvaiheessa ja pupuiltiin ovulaation aikaan melko lailla tiuhaan. Katsotaan miten käy...
Viimeksi muokattu: