Pupuilupussi kotiäidille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmi

Jäsen
08.06.2004
492
0
16
Voi kun minä saisin lahjaksi PUPUILUPUSSIN. Ei toivoakaan minun mieheltäni, mutta jospa joku teidän miesten onnellinen ja kokemattomampi kotiäiti-nainen voisi hyötyä tästä omien unelmieni lahjaideasta.

Hanki, mies, vähintään seuraavat tavarat:

- Kaunis suuri meikkipussi/toilettilaukku. Älä valitse ensimmäistä raitakuosista,vaan paneudu - ota vaikka tulipunainen, pitsinen tai musta ja riittävän suuri.

- Klitoriskiihotin tai dildo. Jos naisesi on kokemattomampi, valitse jokin pieni ja vähän provosoivan näköinen kuten delfiini, pieni vibraattori tai sormikiihotin. Anna sen olla paketissaan, jotta nainen saa lukea miten "hieno vehje" se on.

- Liukastusvoidetta.

- Hierontaöljyä, joku hedelmätuoksu erotiikkaliikkeestä.

- Pieni käsilaukkupaketti Savett tms. intiimipyyhkeitä alapäähygieniaan sekä nenäliinoja kuten Nessu. Että voi pyyhkäistä sielläkin missä ei ole vettä.

- Regina-lehti. Sitä varten että voi virittäytyä tunnelmaan, tai kokeilla itse jonkun eroottisen tarinan innostamana saamaansa kiihotinta ennen miehen kanssa leikkiä.

- Silkkinen yöasu, koska nainen tuntee itsensä siinä haluttavammaksi. Esim. Ellos-plus kuvastosta (myös nettisivuilta) löytyy isomasuisemmallekkin tosi kaunis malli kokoon 54 asti. Ota mieluummin liian iso kuin pieni, koska liian pieni saa naisen häpeämään.

- Kertakäyttöinen ladyshaver. Kaikki naiset tarvitsevat pupuilupussiin jos halutaan äkkiä alapää sileäksi tai rehottavat jalkakarvat pois matkallakin.

Lahjan mukaan:
- Romanttinen kortti, jossa kerrot rakastavasi naista, ja että pyydät hänet tulemaan illalla varaamaasi hotelliin. Kirjoita korttiin paikka ja huonenumero, ja jätä taksiraha. Suunnittele kaikki kunnolla, ja huolehdi itse lapset hoitoon jo ennen kuin nainen löytää lahjansa. Anna naiselle riittävästi aikaa tutustua pupuilupussiin, ja valmistautua iltaan. Mene itse edellä odottamaan, ja varaa hotelliin pullo kuohuvaa - alkoholitonta raskaana olevalle. Jos naisesi on herkkä alkoholille, ota vain minipullo, koska vaikka alko vähentää estoja se myös estää orgasmia monilta tunnon vähetessä. Vie nainen suihkuun, hiero naistasi ja kokeilkaa pupuilupussin lelua. Pidä ohjenuoranasi helliä naistasi, eroottisesti, älä odota tai pyydä itsellesi mitään, anna hänen vapautua. Vie myöhemmin illalla naisesi ulos syömään, ja jos hyvin käy - uusinta odottaa viimeistään seuraavana aamuna.

Pupuilupussin esilleotosta voi tulla teille yhteinen ihana tapa niin kotona, matkoilla kuin mökilläkin =). Nainen itse täydentää pupuilupussin sisältöä, jahka hiffaa homman nimen.

Yhteistyössä