On lauantai ja humppa soi.
vierailija Tänään 01:08 #2 Roolini on sama kaikille, kaikkialla. Olen katalyysi itse-evoluutiolle ja henkiselle heräämiselle. En ole kenenkään äiti. Samalla olen hengen kätilö, kuin jokaisen äiti. x
Roolini on sama kaikille, kaikkialla. Olen katalyysi itse-evoluutiolle ja henkiselle heräämiselle. En ole kenenkään äiti. Samalla olen hengen kätilö, kuin jokaisen äiti. x
vierailija Tänään 09:03 #4 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Roolini on sama kaikille, kaikkialla. Olen katalyysi itse-evoluutiolle ja henkiselle heräämiselle. En ole kenenkään äiti. Samalla olen hengen kätilö, kuin jokaisen äiti. x Click to expand... Tää oli kiva
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Roolini on sama kaikille, kaikkialla. Olen katalyysi itse-evoluutiolle ja henkiselle heräämiselle. En ole kenenkään äiti. Samalla olen hengen kätilö, kuin jokaisen äiti. x Click to expand... Tää oli kiva
vierailija Tänään 18:45 #6 Tarinasi ovat lyhyitä, ja menevät suoraan asian ytimeen. Emme tarvitse lukea pitkiä jaarituksia ravintolareissuista, joissa joku mies yrittää lähennellä mummaasi. Kun tanssit kotona on tanssittu, rullaatte räsymatot takaisin lattialle.
Tarinasi ovat lyhyitä, ja menevät suoraan asian ytimeen. Emme tarvitse lukea pitkiä jaarituksia ravintolareissuista, joissa joku mies yrittää lähennellä mummaasi. Kun tanssit kotona on tanssittu, rullaatte räsymatot takaisin lattialle.