H
hulipuli
Vieras
Olen jostain kuullut, että jos olisin nyt raskaana kun imetän, luonto hoitaisi asian niin, että maitoni ns. alkaisi maistumaan pahalta, ja siten imettäminen loppuisi. Näin kehoni alkaisi valmistautumaan uuteen vauvaan. Onko kukaan kuullut tällaisesta, tai vielä parempi, onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta?
Menkkoja ei siis ole kuulunut eikä näkynyt vielä, mutta olen laittanut sen imetyksen piikkiin..
kiitos vastauksista jo etukäteen!
Menkkoja ei siis ole kuulunut eikä näkynyt vielä, mutta olen laittanut sen imetyksen piikkiin..
kiitos vastauksista jo etukäteen!