Ja naiset vetävät niin ison palkokasvin sieraimiin heti, jos oma mies sanoo ettei ehkä se vaate tai hiustyyli ole paras mahdollinen..
Miehet osaa olla ilkeitä, mutta me naiset vasta ilkeitä ollaan jos todella ajatellaan niin pinnallisesti, ettei toisen kanssa häpeän takia voi enää kulkea julkisilla paikoilla.
Eikös sitä aina meille naisille toitoteta ettei meillä tarvitse näyttää joltain tai olla jotain muiden mieliksi? miksi siis miesten pitäisi? jos rakkaus loppuu ulkonäköseikkaan, joka ei IMO ole iso muutos kun ei kyse ole mistään hygieniaongelmasta ja rikkinäisistä, haisevista vaatteista, niin mietin vaan mille se suhde on aiemmin perustunut.
Musta on hauska kun meillä mies itse joskus naureskelee, että no, hämpä vetäsee noi crocsit jalkaan, ihan sama vaikka ollaankin pankkiin menossa tms. Itse tietyn linjan omaavana en ikinä tekisi niin, mutta ei mulla tule kyllä mieleenkään sanoa että sinun kanssa ei kehtaa kulkea..
ei mullakaan tule kyllä muuta mieleen kuin PINNALLISUUS. Toki toiselle voi ja kannattaa hienotunteisesti kertoa, miten muutos vaikuttaa mutta käskemisellä ja suoranaisella "ei sun kanssa kehtaa liikkua" saarnaamisella tuskin saa mitään toivotumpaa muutosta aikaan..