Puolipuhtaiden vaatteiden säilytys

• Viestiketjun aloittaja Tibu
  • Ensimmäinen viesti
Tibu
Missä ihmeessä muut pitävät ns. puolipitoisia /puolipuhtaita vaatteita (esim. omat oloasut, sisävaatteet, lapsen vaihtovaatteet jne.), kun meillä ne lojuu aina jossain tuolilla läjässä? Kaapissako muut niitä pitävät??Puhtaiden vaatteiden kaapissa??

Hopsuli
Meilläkin lojuvat siellä täällä vaikka on niille paikkakin:
vaatehuoneessa tuolilla ja kopassa ja
eteisessä nurkkapenkillä olisi tarkoitus säilyttää puolipitoisia neuleita ym.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 17:19 aitiliini83 kirjoitti:
meillä vaatenaulakossa makuuhuoneessa!
Meillä on sellainen "vaatepuu" jokaisessa huoneessa, siinä on ikäänkuin henkari joka seisoo omilla jaloillaanja pari välipuuta, siihen laitetaan ne vaatteet joita on tarkoitus käyttää vielä uudemmankin kerran ilman pesua.

hilviö
Meillä on kylppärissä hoitopöydän vieressä tasolla korit puolipitoisille. Alakerrassa jos tulee jotain riisuttua niin nostetaan portin päälle ja siitä sitten mennessä viedään yläkertaan, jossa enimmäkseen vaatteita vaihdellaan.

Pesijätär
Meidän kodin häpeäpilkku on apparin apupöytä, jossa retkottavaT MINUN puolipitoiset vaatteeni. Muuten on järjestys talossa, mutta tämä pöytä...ja lapset rösäyttävät vaatekeon lattialle usein ohi kävellessään. :headwall: :wave:

Niimpä
Lattialla ne pyörivät... olen yrittänyt keksiä ratkaisua mutta eipä ole löytynyt muita asiasta kiinnostuneita tästä huushollista. Yöpaidat menee kyllä tyynyn alle päiväksi ja aamutakeille on naulakot mutta muut.... Jotkut lastenvaatteista laitan kyllä takas kaappiin muita yritän heitellä sänkyjen päätyihin mutta eivät tahdo pysyä edes siinä...

Meillä lasten puolipidetyille vaatteille on omat lipaston pari laatikkoa,myös yöpuvut pidetään siellä.

Itse omat puolipidetyt vaatteeni kyllä viikkaan omaan kaappiini sillä muistan mitä olen pitänyt ja mitkä puhtaita.

kaappiin
Siellä missä puhtaatkin. Jos vähänkin likainen tai enempi pidetty niin silloinhan menee pesuun eli nähdäkseni voi puolipuhtaat olla puhtaiden kanssa ihan hyvin!
Inhoan kaikkia vaateläjiä ja muita törkykasoja niin silmittömästi, etten voi jättää niitä mihinkään tuolin selkänojalle tms.
Ukolla tyyli aina pinota juuri jonkun tuolin selkänojalle, sängyn päätyyn tai lattialle; hepulihan mulla siitä tulee :D :kieh:

Yhteistyössä