V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja ihon syynääminen auttaa millä tavalla?Ei sitä ihan satasella saa, 40-80e per piikki, riippuu missä ottaa.
Tosi harvinainen tauti se on, mutta naapurini lapsella oli ja sai pysyviä vaurioita. En silti ota itselleni enkä lapsilleni, me syynätään iho joka ilta.
Telot itsesi jossain likaisessa paikassa ja et ota jäykkäkouristus rokotetta?Koska en ota mitään rokotetta enää koskaan.
En, koska olen Lisbet uskovainen persu.Telot itsesi jossain likaisessa paikassa ja et ota jäykkäkouristus rokotetta?
Oletko itse ottanut rokotus sarjan?Noin 50 euroa per piikki. Vaikka ois tosi pitkäikäinen ja joutuisi ottamaan piikin kymmenen kertaa elämänsä aikana ni se ei silti maksaisi edes sit mitä maksaisi 20 koppaa olutta.
Asiat arvojärjestykseen.
Roosasta en tiedä mutta kaksi kolmesta on otettu. Kolmannen otan syys-lokakuussa.Oletko itse ottanut rokotus sarjan?
En tietenkään, koska olen kusipääOletko itse ottanut rokotus sarjan?
Kuule, punkkirokokote syksyllä on ihan turha, jälleen myytiin ropsumammalle tyhjää... ainahan nämä naurattaaRoosasta en tiedä mutta kaksi kolmesta on otettu. Kolmannen otan syys-lokakuussa.
En noinkaan sanoisi. Punkit ovat sitkeähenkisiä ja niitä on tavattu aktiivisina jopa marraskuussakin, kiitos leutojen talvien. Ensimmäiset yksilöt havainnoidaan jopa helmikuussa, joten ovat melko pienen ajanjakson toimintakyvyttöminä.Kuule, punkkirokokote syksyllä on ihan turha, jälleen myytiin ropsumammalle tyhjää... ainahan nämä naurattaa
Kolmen annoksen sarja otetaan ennalta määrätyn aikataulun mukaan.Kuule, punkkirokokote syksyllä on ihan turha, jälleen myytiin ropsumammalle tyhjää... ainahan nämä naurattaa![]()
Ja 10 henkilön perheelle maksaisi...paljonko? Ei me oluttakaan juoda.Noin 50 euroa per piikki. Vaikka ois tosi pitkäikäinen ja joutuisi ottamaan piikin kymmenen kertaa elämänsä aikana ni se ei silti maksaisi edes sit mitä maksaisi 20 koppaa olutta.
Asiat arvojärjestykseen.
Että voi irrottaa punkit. Ja seurata jos tulee epämääräisiä oireita niin tietää ainakin että on ollut punkki kiinni. Onneksi ei ole vielä ollut.Ja ihon syynääminen auttaa millä tavalla?
Jäi matikka väliin koulussa vai? Oikea vastaus on noin 2000 euroa.Ja 10 henkilön perheelle maksaisi...paljonko? Ei me oluttakaan juoda.
Siinä on vaan se että TBE-altistuminen on tapahtunut jo kun punkki pääsee puremaan. Sanoohan jo järkikin että siinä vaiheessa on liian myöhäistä välttyä taudilta.Että voi irrottaa punkit. Ja seurata jos tulee epämääräisiä oireita niin tietää ainakin että on ollut punkki kiinni. Onneksi ei ole vielä ollut.
Oletko itse ottanut rokotus sarjan?
Milloin otit ensimmäisen?Kolmas otetaan heinäkuussa. Ja sen jälkeen sit suosituksen mukaan.
Milloin otit ensimmäisen?
Miksi otat tämän rokotteen?En muista. Mut sen normaalin, pidemmän kaavan mukaan otetaan rokotteet.
(eli edellissyksynä tai viime keväänä kai)
Miksi otat tämän rokotteen?
Muistaakseni sanoit yhdessä vaiheessa täällä ettet ota sitä ihan taloudellisista syistä. Olen trollaillut aiheesta jo aikaisemmin.Liikutaan paljon vesistöjen varsilla eteläisessä suomessa, itäisessä suomessa sekä saaristossa ja baltiassa. Yhtään kiinnosta saadaaivokalvontulehdusta tai aivotulehdusta edes lievänä saati pysyviä neurologisia vaivoja. Ja henkikin on kallis!
Muistaakseni sanoit yhdessä vaiheessa täällä ettet ota sitä ihan taloudellisista syistä. Olen trollaillut aiheesta jo aikaisemmin.