Punaisen peittävä NOPEA meikki???

• Viestiketjun aloittaja Punainen...
  • Ensimmäinen viesti
Punainen...
Mikä olis hyvin punaisen peittävä, nopea, helppo meikki? Mielellään meikkipuuteri.

Olen ollut Kanebon meikkipuuteriin melkein tyytyväinen muuten mut se kuivan ihon saa t-alueen kiiltämään hirveesti, värisväy hyvä, hiukka tumma. Siinä mattapuuterissa taas on eri sävyt eikä löydy sopivaa.

Blasco kokeiltu, en tykkää. En tykkää myöskään peiteaineista. Joskus oon käyttäny meikkivoidetta ja meikkipuuteria, ihan hyvä tulos, mut meikin teko on hidasta.

Ootteko kokeillu Makeup storen Dual foundationia? Muita hyviä tuotteita?

Suositelkaa, kertokaa, kiitos! :) Mä siis olen kasvoista punainen aina, posket on aina punaiset ja sit jos jännittää, tulee vielä tummanpunaisia läiskiä.

Punainen...
Vielä, että mä oon tullu tulokseen, etten edes pyri mihkää täysin luonnolliseen meikkiin, tai ettei ollenkaa näkyis että on meikkiä. Kuitenkin niin, ettei olis kasvot ihan hirveen eriväriset kuin kaula jne...

frfr
Diorilla on todella hyvä meikkivoide: Diorskin Forever. peittää todella hyvin eikä tarvii puuteria päälle. mulla tummat silmänaluset, coperosa iho ja maksaläiskiä ja kaikki peittyy tuolla.

Mä käytän Natural Coden meikkivoidetta ja päällesaman sarjan ennen puuteria punasuuden poistavaa vihreetä puuteria. Tykkään et tasottaa väriä hyvin, mut ei tuu kökkönen niinku mä saan peiteväreillä aikaseks :whistle:
Eikä oo pahan hintasia, raaskii kokeilla :)

Yhteistyössä