pumpattava barbara

• Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
Mallu
Hei Onnelliselle!
Mun on pakko täsmentää sitä makkara-juttuani:
- se oli testi, en siis tee sitä jatkuvasti, en päässyt niin sen makuun, ainakaan vielä
- toisekseen en saanut siitä nautintoa, se ei mahtunut katsos
- juujuu, ihan normaalia on ;-)

Ihailen sinua ja rohkeuttasi kertoa kertomasi! Olen minäkin ihmetellyt, että miksi joidenkin mielestä sinun tekosesi on pervessiä ja sairasta, mutta minun ei. Kireitä on pipot ja sisuksetkin monella pois paikoiltaan! Ja kuitenkin käyvät lukemassa erotiikka-palstalla... mars körttisivuille...

Kumpikaan meistä ei ole aiheuttanut kenellekään mitään pahaa tai satuttanut ketään, emme edes itseämme (niin, se makkaran suola vähän haittasi...). Täälläkin palstalla kuitenkin selviää, että kuinka toisten sattuminen fyysisesti tai henkisesti on monesta ihan normaalia, nautittavaa ja kuuluu asiaan ja tuntuu, että sitä jopa ihannoidaan ja kerätään rohkeutta tehdä sitä lisää. Se vasta sairasta on minun mielestäni!

Ja muuten, saamisen näkee naamasta, kuten varmasti tiedätte. Saaneilla on sellainen pieni iloisen onnellinen virne naamallaan... Saamattoman tuntee otsaa kurtistavista rypyistä ja kireistä suunpielistä.

Kivaa kesää Onnelliselle!

onnellinen
Vähän täsmennystä :En suinkaan ole mikään takametsien mies,enkä ole peräkammarin poika.Saan ihan oikeaa naista
varmaan siinä kun joku toinenkin mies.Mutta tämä nuken osto oli vähän sellainen päähänpisto ja kokeilu juttu.
Ja hyvin se pelittää:)))) Ja sinä Mallu,suorastaan ihastuin sinuun kun annoit minulle ""synninpäästön"".Käytä vaan runsaasti liukkaria siinä makkara testissä,kyllä se sinuun mahtuu.Ja muista kondoomi,turvaseksi on tärkeää:)))))
""Iloinen mieli korvaa puuttuvan järjen""

Smile
Hei! Miksei tällästä ilosta menoa ole enempää täällä? Eikös seksi ookkaan ilonen asia? Kun jotkut irrottelee ja niitten kantti riittää kertoon niin ne haukutaan pervoksi. Uskaltakaa muutkin! Noi kakskin on tosi onnellisia! :))

erkinrakas
kyllä se on ihan normaalia. minullakin on erkkinukke, jolla on penis!!!!!!! ja nussin sitä joka ilta, se on paljon parempaa, ku normitylsät miehet. saa itse valita tahdin ;););) ja asennot!!! sitä paitsi, se värisee se muluukku sie sisääl :p nami <3 ;) se on oikeesti hiuke hienoo. ja vaikka olenkin kaunis ja laiha ja kaikki himoitsevat, ni minä tyydyn erkkiini ja jätän oikeat miehet kuin nalli kalliolle!! ;) <z333

panokone
millainen ukko olet? Varmaan joku ylipainoinen, joka ei voi saadakaan naista. Sääli sitä muovinukkeakin, kun tuollaisen pervon kanssa joutuu oleen! Kehtaisitko kellekään kertoa naamatusten kuminukkepiehtaroinneistasi? Tuskinpa vaan! Tännehän on anonyymina helppo kirjoitella. Ja miksi muuten kirjoitit? Otapa työpaikallasi kahvitauolla puheeksi viikonlopunviettotapasi, että sulla on kuminuken kanssa tärskyt kotona, missäs muuallakaan...hahhahhahah... Kiihottaako ajatus jotenkin, että monet tämän palstan lukijat tietävät erään piehtaroivan kuminuken kanssa. Kyl on sairasta touhua...Voi että...!!!!!!
nukenkanssa painiessa paino putoaa ja pysyy kunto kohillaan.naisen kanssa kävi niin,että kolmentunnin session jälkeen nainen väsähti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä