Puma merkin apua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asassss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko pientä kokoluokkaa vai suurta? Siis vaatekoko jos normaalisti käyttää s kokoa niin onko puman s pieni tai iso?

normaalia tai pienempää kokoa, esim. t-paidat 152cm on pienet meidän 143 senttiselle, mutta jotkut collarit isoja (ainakin poikien huputon malli aika leveä samalle pojalle, jolle t-paita pieni).

Ulkovaatteista housut ja takit menee ihan loistavasti tuossa kokoluokassa, joten ehkä noi trikoovaatteet sitten on pienempiä.

Tosi hoikalle tytölle, joka on kyllä pitkä, jouduin just ostaa M-koon college-housut, kuvittelin et S-koko olis riittänyt, mutta jäi vähän hölmön mittaiseksi
 

Yhteistyössä