Pullukkana muoti salilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijapullukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijapullukka

Vieras
Olen alkanut käymään yhdellä ns muoti salilla ja tällä tarkoitan sitä että siellä näkee ihmisiä vain merkki vaatteissa ja jotkut bodarit naureskelee vieressä sivusilmällä kun teen smithillä. Olen kyllästynyt tähän saliin ja sen ilmapiiriin mutta kun irti ei pääse ennen 12kk. Varmaan alan harventamaan käyntejäni ja liikun ulkona.

Onko muilla kokemuksia kuntosalin huonosta ilmapiiristä ja siitä ettei tunne kuuluvan joukkoon esimerkki saleja joihin "pullukoita" ei niin hyväksytä;)

Olen alkanut käymään yhdellä ns muoti salilla ja tällä tarkoitan sitä että siellä näkee ihmisiä vain merkki vaatteissa ja jotkut bodarit naureskelee vieressä sivusilmällä kun teen smithillä. Olen kyllästynyt tähän saliin ja sen ilmapiiriin mutta kun irti ei pääse ennen 12kk. Varmaan alan harventamaan käyntejäni ja liikun ulkona.

Onko muilla kokemuksia kuntosalin huonosta ilmapiiristä ja siitä ettei tunne kuuluvan joukkoon esimerkki saleja joihin "pullukoita" ei niin hyväksytä;)
Pullukat ovat mun mieleen.
Jokainen salilla käyvä alkaa siitä, missä he ovat sillä hetkellä.
Älä anna muiden ihmisten pilata päivääsi.

Lihavat löytävät aina tekosyitä olla liikkumatta ja näkemättä vaivaa. Se ”ulkona liikkuminen” loppuu viimeistään syyssateisiin ja sitten punkero lapioi taas herkkuja suuhun kotisohvalla.

Usko nyt ettei se salilla käynti edes auta, ellet ymmärrä että suu on isompi kuin persereikä ja syö sen mukaisesti.

Oikeat bodarit eivät kyllä toisten ulkonäölle naureskele. Sen sijaan se saattaa aiheuttaa hykertelyä, jos et osaa tehdä liikkeitä oikein. Mutta tositreenaajat arvostavat eforttia ja vihaavat poseeraajia, vaikka tietenkin tykkäävätkin katsella niiden selfie-prinsessojen perseitä. Eli ei muuta kuin pieruverkkarit päälle ja rautaa tankoon.

Hahah ihmisiltä saa aina niin hauskoja vastauksia et ihansama vaik joku mulle naurais ja kakkureseprit on ihanii <3 mieluummin menisin ite neuvomaan jos joku tekee väärin enkä keskittyis lapsellisen naureskeluun :D toki se naureskelu kertoo siitä ihmisestä ja sen älykkyysosamäärästä, + mulla on suurempiakin ongelmia ku joku helkutin kuntosali mut en tuonu niitä just tähän keskusteluun:)

En ole pullukka, mutta tiedän mistä ap puhuu. Itse kierrän nuo salit kaukaa. Sellaisilla vähemmän trendikäillä saleilla saa treenata rauhassa ilman typerien fitnesstyttöjen katseita.

Fitness on perseestä turhaa suorittamista jollai typerällä salilla joka on täynnä itseään täynnä olevia saliohjaajia ja ylipienet trikoot omistavia meikkipelle naisia ottamassa kuvaa ku on yhen toiston just ja just tehny ja toiset kyylää mitä sä teet oikee nenän vartta pitkin

Yhteistyössä