Pullerolle vaatetta burleskibileisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos!

Vieras
Tästä oli joskus aiemminkin puhetta, mutta en enää löytänyt sitä ketjua... Mulla on siis se tilanne, että ollaan menossa lauantaina burleskibileisiin ja nyt vasta oikeastaan tajusin, että kaikki muut ovat hankkineet pukuja sitä varten, jne. Katselin Punanaamion sivuilta pukuja, mutta kun meikäläinen on tällainen läskipallero, niin ei edes niiden "isot koot" mahdu meikäläisen päälle. :( Nyt pitäiskin keksiä sitten jotain muuta tilalle...

Mietin ensin sellaista 20-luvun tyyliä, puku olisi helppo tehdä kun tekisi vain simppelin kotelomekon ja siihen sitten rimpsuja, mutta ei oikein ole aikaa edes tuota vertaa ommella... Mulla olis musta, pitkä, kapea hame ja sen ajattelin laittaa, mutta mitä ihmettä yläosaksi? Oma tukka on puolipitkä ja pitäisi keksiä miten sen laittaa, vai ostaisko jonkun peruukin? Mistä ihmeestä löytyisi verkkosukkia / sukkahousuja xxl-kokoiselle?

Kaikki apu on tervetullutta!!

Boutigue Lou Lou on ihana kauppa, siellä on isojakin kokoja korseteissa ja toimitus on tosi nopeaa. Oon sukkia yms tilannut sieltä :)
http://www.boutique-loulou.com/

Sitäpaitsi sähän olet uoea jossain korsetissa ja mekossa! Just täyteläisemmät naiset on noissa jutuissa ihania mun mielestäni :)

Uusimmat

Yhteistyössä