Pullea äiti lähtee pikkujouluihin, liian rohkeaa?

  • Viestiketjun aloittaja pikkujoulumekko
  • Ensimmäinen viesti
pikkujoulumekko
vierailija
Ei tuo kyllä liian rohkea ole, missään nimessä. Sanon kuitenkin samaa kuin aiemmat että varsinkaan isorintaiselle ja ylipainoiselle ei sovi tuollainen "säkki"mekko, se ihan oikeasti saa näyttämään paljon isommalta kuin on, trust me, on kokemusta.

Ja kun puhutaan tuosta linkkaamastasi mekosta, niin se ei kyllä sovi laihemmallekkaan, eikä varsinkaan mihinkään juhliin. Makuja on tietysti erilaisia ja jokainen saa tykätä mistä vaatteesta haluaa, mielipidettä kuitenkin kysyttiin..

Ja kyllä tuo munkin mielestä muistuttaa yöpaitaa, vois ehkä mennä jonain kesäisenä arkimekkona.
 
Pikkujouluihin
No ei sitten paljon kannatusta tule tuolle mekolle. Ajattelin vaan että laadukas merkkikin takaisi että näyttää laadukkaalta vaikkei oma vartalo niin laadukas olekaan. Pitänee siis marssia kauppaan ja kysyä apua. Ehkä voisi olla maksimekko jossa tyköistuva muttei avoin yläosa.
 
vierailija
Tuommoinen säkki näyttää hyvältä vaan tosi hoikalla. Värikin on pliisu pikkukouluihin.
Tyköistuva avoin yläosa hyvillä pushupliiveillä ja pian rintojen alta levenevä kellohelma polven yläpuolelle niin huomio kiinnittyyy muualle kuin siihen omppuun(tisseihin ja sääriin)
 
Ei ole mitenkään vihjaileva. Olisiko tuota vaikka punaisena tai mustana? Tärkeintä että sulla on hyvä olla. Varmasti itse tiedät mikä sinun mallisella on parhaan näköinen. Ei ole liian lyhyt, sähän voit hyvin näytellä jalkoja jos et tykkää keskivartaloa näytellä.
 
Pikkujouluihin
apua mikä mekkoehdotus! Noin avonainen! Tai ehkä on tarkoitus käyttää sitä esim. neuleen kanssa. Mutta siis vartaloni on oikeasti omppo tai paremminkin tynnyrimäinen. Siksi tuollainen "pussukka" voisi olla edullisempi. Jos löytyisi jokin vaaleampi sävy tuon myyrän sijasta.
 
Pikkujouluihin
Ei ole mitenkään vihjaileva. Olisiko tuota vaikka punaisena tai mustana? Tärkeintä että sulla on hyvä olla. Varmasti itse tiedät mikä sinun mallisella on parhaan näköinen. Ei ole liian lyhyt, sähän voit hyvin näytellä jalkoja jos et tykkää keskivartaloa näytellä.
Niin tarkoitus on, että olo olisi mukava, mutta tietty haluaisin olla myös näyttävän näköinen. Punainen voisi olla aika roisi. Musta olisi kaunis ja siihen voisi laittaa vielä vaikka tuubihuivin. Ei taida olla mustana, mutta voisin yrittää värjätä itse. Ei se mua haittaa että tuo on vähän hintava. Joo sääriä ihan kehtaa esitelläkin.
 
vierailijaghbff
Tuo mekko ei ole kyllä juhlavaa, vihjailevaa tai lyhyttä nähnytkään - korkeintaan viereisessä henkarissa. Todennäköisesti ap on vielä kuvan mallia lyhyempi tavis, joten mekko on tuotakin pidempi hänen yllään.
 

Yhteistyössä