Pullamössöteiniä vitutti kun äiti pakotti käymään kaupassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sivusta seurannut

Vieras
Kyllä oli paskahousulla naama väärinpäin kun äiti ilmeisesti pakotti käymään ruokakaupassa sen jälkeen kun sankari pääsee koulusta :D

Puhui muka kokoajan puhelimessa (on kai noloa tehdä ruokaostoksia?) ja suu oli tiukkana viivana kassalla. Sitten se kultapoju paiskoi niitä ostoksia hihnalle, myyjänkin piti toppuutella että kohta on hihna entinen. Säälitti :) On se niin hirveää tehdä jotain kotona asumisen eteen...

[QUOTE="vieras";25359133]eikös pullamössösukupolvea ole 70- ja 80-luvulla syntyneet?[/QUOTE]

Mää oo kyll käyny kaupas jo monta vuat iha itte. :D
Mutt kai sitä pullamössösukupolvee o monee junaa :D

Luoja,

varjele mua siltä että mä en ikinä tule olemaan niin tylsistynyt että mä kyttään teinipoikia kaupassa ja sitten juoksen myhäillen tekemään niistä kuvitteellisen ja hyvin väritetyn (tarkasti mietityn) aloituksen palstalle.

Aamen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mun 14v. lähtee vähän niskuroiden kauppaan, muta hyvin sujuu ostosten teko, ehdottelee ihan järkeiä juttuja ja yhdess katellaan, hän kantaa painavia ostoksia yhdessä mun kanssa ilman ongelmaa. Varmaan vähän kiinni siitä miten opettaa pienestä asti, että autetaan ja tehdään yhdessä kun samaa erhettä ollaan. Ja saahan sitä vikistä, en ota kuuleviin korviin sellasta vaan muistutan, että hyvin ne maitokaakaot hänen kurkustaan alas menee että saa niitä kantaakin.

[QUOTE="vieras";25359133]eikös pullamössösukupolvea ole 70- ja 80-luvulla syntyneet?[/QUOTE]

Pullamössöä syötettiin 60-luvulla, mutta eiköhän kaikki tiedä, millaisia ihmisiä termillä tarkoitetaan.

Luoja,

varjele mua siltä että mä en ikinä tule olemaan niin tylsistynyt että mä kyttään teinipoikia kaupassa ja sitten juoksen myhäillen tekemään niistä kuvitteellisen ja hyvin väritetyn (tarkasti mietityn) aloituksen palstalle.

Aamen.

saati niin kyllästyny, että ryhdyn halveksimaan ihmistä joka niin tekee? mikä etuoikeus teinipojilla on mulkkuilla sivullisille ilman että kukaan kiinnittää asiaan huomiota? pahinkaan liimanhaistelija ei olisi kehdannut käyttäytyä noin kun olin tuossa iässä.

pientä kunnioitusta nyt hei

Täälläkin asuu yksi melkein täysi-ikäinen pullamössöpaskateinipoika... jos saa jotain tekemään, niin ihmeen vaatii..
Joo, itse olen kasvattanut tuollaisen...mutta kai sitä jossain vaiheessa pitää ottaa vastuu omista tekemisistään... täyttää piakkoin 18v ja voin sanoa, että 19v on takaraja kotona asumiselle. Jos ei älyä mennä kesätöihin ja alkaa säästämään, niin sitten lähtee tyhjintaskuin maailmalle....mahdollisuus säästämiseen on ollut, mutta ei ole herraa kiinnostanut...turha odottaa, että kotoa lähtee valmiit kamat mukaan.

Kävikö mielessä,et ehkä sillä pojalla oli jokin muu asia joka painoi,kuin juuri se kaupassa käyminen..
Mistä sä ap tarkalleen tiedät minkä ikäinen se poika oli?
Mistä tiedät et se vielä asui porukoidensa luona?

Mulla riittää omissa ostoksissa ja omien lasten vahtaamisessa hommaa niin paljon onneksi,ettei koskaan ehdi muiden puhelimessa puhumisiin,ostoksiin jne kiinnittää huomioo. :D

No onhan ne vähän lössöjä nää teinarit. Viime vuonna kun oli niitä yli 20asteen pakkasia niin ajatetaan mopolla?! 200metrin matka kauppaan ja ostaan energiajuomaa! Mihin helvettiin ne sitä energiaa tartti, siihen kahvan vääntämiseenkö:)