:x vai :p
mam84 28.08.2007 #6 Hyvää siitä tulee. Mä teen ainakin usein jopa veteen (paljon vieraita joilla laktoosivaiva) ja jos hyvin ja huolella tekee, niin ei sitä eroa kukaan huomaa. Ja vaikka huomais, nii mitä sitten?!
Hyvää siitä tulee. Mä teen ainakin usein jopa veteen (paljon vieraita joilla laktoosivaiva) ja jos hyvin ja huolella tekee, niin ei sitä eroa kukaan huomaa. Ja vaikka huomais, nii mitä sitten?!
aina 28.08.2007 #7 Olen aina tehnyt rasvattomaan maitoon, hyvää tulee ja hyväksi on kehuttu. Ja sitten kun jätät taikintasta sen kananmunan pois, tulee vielä parempaa.
Olen aina tehnyt rasvattomaan maitoon, hyvää tulee ja hyväksi on kehuttu. Ja sitten kun jätät taikintasta sen kananmunan pois, tulee vielä parempaa.
äittä 28.08.2007 #8 Olen tehnyt välillä laktoosittoman pullan että nesteestä puolet tuoreomenamehua ja puolet vettä ja tulee tosi hyvää
Olen tehnyt välillä laktoosittoman pullan että nesteestä puolet tuoreomenamehua ja puolet vettä ja tulee tosi hyvää
tossuliini 28.08.2007 #11 mä teen pullat ja sämpylät aina maitojauheesta, tulee tosi hyvää, nytkin mulla on tuoreita sämpylöitä maitojauheesta tehtynä
mä teen pullat ja sämpylät aina maitojauheesta, tulee tosi hyvää, nytkin mulla on tuoreita sämpylöitä maitojauheesta tehtynä