Pulinaboksi

Haittaisko ketään et ois tällänen ketju johon sais kirjottaa tuntemuksia riippumatta missä tilanteessa on..Sen hetken tuntemuksia. Itellä tilanteet vaihtuu niin useasti et kun on "liittynyt" johonkin ryhmään niin kohta on tilanne muuttunut..Niin itsellä on tällä hetkellä hieman laantunut tämä lapsen teon into. Tuntuu et on pitkästä aikaa levollinen olo.

Siis tilanteitten vaihtumisella tarkotan et ekaks sanovat et ruvetaan kohta suunnittelemaan insseja ym. Mutta tällä hetkellä hetkellä ois tarkotus hieman laihuttaa jotta katsotaan miten minun elimistö käyttäytyy. Tuo levollinen olo on tällä hetkellä siitä että ikää on jo 34 mittarissa. Haluisi vielä lapsen mutta kohta alkaa ikä tulla tiensä päähän et luovuttaminen alkaa olla lähellä ja jostain syystä osaan olla tästä tilanteesta levollinen vaikka normaalisti olen ollut suruissani jokaisesta käänteestä.

HUOM! Hapsullini ja Hanniliini on sama henkilö. Mulla oli aikasemmin noi Hanniliini tunnukset mutta sitten en enää jossain vaiheessa muistanu tunnuksia sikspä loin uudet. Mut tuntuu kummatkin tunnukset muistuvan..Ja vahingos kirjottelen näköjään vuorotellen eri tunnuksilla.

Onko ketään joka sortuisi välillä ostamaan jonkun vauvan bodyn vaikka ei oo varmuutta että saako ikänään lapsia? Mullahan on yks laps ennestään, mutta hänen vaatteet myyn pois sitä mukaa kun käy pieneksi..Mutta olen joskus saattanut ostaa silti jostain alennusrekista jonkun ihanan bodyn..Eiks oo vähä outoo..

Yhteistyössä