Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Jos saappaat on sirot niin vois mennäkin. Mut sit melkein tarvis olla joku huivi/bolero tms kans hartioilla. Ennemmin laittaisin avokkaat/sandaalit sisälle ja sit ulkona liikkumiseen saappaat
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:Kyllä sirot sandaalit ovat paremmat juhlakengät aina. Saappaat ovat ulkokäyttöön. =)
Satsaa semmoseen kunnon kenkälaukkuun, niin sisäkenkiä on kivempi kuljetella!
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:Kyllä sirot sandaalit ovat paremmat juhlakengät aina. Saappaat ovat ulkokäyttöön. =)
Huoh ... kai mun pitää uskoa ettei ne saappaat käy. Eikö edes jos olis piitkävartiset ja korkeakorkoiset ? Hitto mä vien sen mekon takas kauppaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:Kyllä sirot sandaalit ovat paremmat juhlakengät aina. Saappaat ovat ulkokäyttöön. =)
Huoh ... kai mun pitää uskoa ettei ne saappaat käy. Eikö edes jos olis piitkävartiset ja korkeakorkoiset ? Hitto mä vien sen mekon takas kauppaan :kieh:
Pistä kuvaa niin osataan sanoo paremmin.