Pukeutunisneuvoa kaipaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Motha

Aktiivinen jäsen
15.12.2004
3 181
0
36
Ostin pikkujouluihin mustan, tosi seksikkään mekon, jonka yläosa on sellainen halterneck- tyylinen. Helma on vähän polven alle. Kysymys koskee kenkiä : olisko pitkät saappat sopivat vai tyylimoka ?

Ei mulla vielä ole saappaita , mut sellaisiet haluaisin. On mulla sellainen pitsibolerosysteemi harteilla. Olis vaan kätevää ettei tarttis lähteä liikkeelle monilla kengillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:
Kyllä sirot sandaalit ovat paremmat juhlakengät aina. Saappaat ovat ulkokäyttöön. =)

Satsaa semmoseen kunnon kenkälaukkuun, niin sisäkenkiä on kivempi kuljetella!

Huoh ... kai mun pitää uskoa ettei ne saappaat käy. Eikö edes jos olis piitkävartiset ja korkeakorkoiset ? Hitto mä vien sen mekon takas kauppaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Kyllä sirot sandaalit ovat paremmat juhlakengät aina. Saappaat ovat ulkokäyttöön. =)

Huoh ... kai mun pitää uskoa ettei ne saappaat käy. Eikö edes jos olis piitkävartiset ja korkeakorkoiset ? Hitto mä vien sen mekon takas kauppaan :kieh:

Pistä kuvaa niin osataan sanoo paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:

Pistä kuvaa niin osataan sanoo paremmin.

Ei ossoo :ashamed:

Yhteistyössä