pukeminen

Meillä parin viikon päästä 2 vee poitsu sillon tällön yrittää pukea sukkia ja takkia. Kengät menee jo välillä hienostikkin jalkaan =) Riisumisessa parempi, eikä sekään vielä kunnolla onnaa :D
 
Miskan äiskä
Meillä poika tais noin 1.5 vuotiaana vedellä päähänsä lakkia leikkimielessä ja on se jatkunut vielä myöhemminkin, mutta nyt kun vuotta myöhemmin osaisi pukea itse haalaria ja paitaa, niin eipä enää kiinnostakaan, vaan äiskä saa pukea jos kiinni saa.
 
Meillä 1v poika yrittää laittaa lakkia päähän ja kenkiä jalkaan mutta ei siinä kyllä edes meinaa vielä onnistua. Kiukku vain tulee. Isin kengät saa jo välillä osumaan jalkaan ja sitten menee hermot kun ei ne pysy jalassa kun lähtee kävelemään. :D
 
Meillä 1v poika yrittää laittaa lakkia päähän ja kenkiä jalkaan mutta ei siinä kyllä edes meinaa vielä onnistua. Kiukku vain tulee. Isin kengät saa jo välillä osumaan jalkaan ja sitten menee hermot kun ei ne pysy jalassa kun lähtee kävelemään. :D
 
Mya
Meillä kans vähän reilu yks vee poika yrittää laittaa sukkaa jalkaan ja lakkia päähän, mutta ei vielä onnistuu. Joku ihme juttu sillä on tullu, etä se ripustaa kaikki vaatteet kuten sukkahousut kaulalle ja konttailee sitten tyytyväisenä.
Myös isin kenkiä tykkää sovittaa jalkaan.
 
Meillä poika, nyt 1 v 9 kk, on reilun vuoden ikäisestä osannut itse laittaa pipon päähänsä, ja ottaa myös pois. Riisuu hyvin myös sukat ja lapaset, sekä joskus housut. Poika yrittää kovasti myös pukea muitakin vaatteita itse, mutta menestys ei vielä ole kovin suurta. Joskus satunnaisesti menevät sukat, housut, lapaset tai takki. Kengät menevät jalkaan, mielummin isin omat, ja aina vääriin jalkoihin. :LOL:
 
Sinttien äiti
Esikoinen, tyttö, puki itsensä jo kohtuu hyvin 1.5 v:nä. Aloitti pukemisensa joskus 1 v tienoilla ja siitä sitten mentiin vauhdilla eteenpäin.

Poika taas ei ollut pätkääkään kiinnostunut pukemisesta, mutta 2 v jälkeen on joutunut pikku hiljaa pukemaan itsensä ja 2.5 v:nä kokonaan satunnaisia avustuksia lukuunottamatta.

Nyt 1v3kk ikäinen tyttö työntää jo käsiä hihoihin ja sovittaa sukkaa jalkaansa, tosin jälkimmäisessä onnistumatta.
 

Yhteistyössä