Pukamien takia lääkärissä käyneet, kysymys tutkimuksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
Sellainen askarruttaa, että missä asennossa potilas joutuu tutkimuksen aikana olemaan, selällään vai mahallaan? Entä voiko pukaman poistaa samantien ekalla käynnillä, vai vaatiiko esikäynnin? Ei ihan kauheesti houkuttele tuo lääkärireissu, joten kiva olis tietää jotain etukäteen;)

Mä olin muistaakseni kyljellään ja lääkäri kokeili sormella niitä. Tosi epämiellyttävää oli. Tosin selvis ettei mulla ollutkaan kyse pukamista vaan polyypeista jotka sit myöhemmin sairaalassa poltettiin pois.

Onko kellään kokemusta hirttohoidosta tai ihan leikkauksesta? Eikös laserillakin voi jotain tehdä? Sattuuko enemmän siellä lääkärissä vai vasta sen jälkeen? Voiteet ei enää auta, niitä en huoli...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko kellään kokemusta hirttohoidosta tai ihan leikkauksesta? Eikös laserillakin voi jotain tehdä? Sattuuko enemmän siellä lääkärissä vai vasta sen jälkeen? Voiteet ei enää auta, niitä en huoli...

Leikkausta ei ihan hevillä tehdä. Siitä toipuminen on useamman viikon homma ja erittäin kivulias.

Hirttäminen on taas nopeaa, näppärää ja auttaa. Se tehdään ihan vaan vastaanotolla, ei tule sairaslomaa kun ei ole yhtään kipeä.

Yhteistyössä